Klanten

Marketing desk

Haal alles uit je verkoopproces

Marketing desk

Stop met Excel als je productief en efficiënt wilt werken

Een bezoeker op je website, iemand die belt over de specificaties van je product, je Facebookpagina liket of jouw e-book download en daarbij een website-formulier invult - leads kunnen over

09 juli 2018 26 juli 2018

Regels bij uitbesteden klantgegevens

Marketing desk

Verwerkersovereenkomst opstellen: zo doe je dat

Als je een ander bedrijf toegang geeft tot persoonsgegevens moet je dit volgens de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) goed vastleggen. Dit doe je in een verwerkersovereenkomst. T

18 juli 2016 20 maart 2020

Houd jij van je klant?

Marketing desk

Goede klantrelatie sleutel tot succes

Als je een klant langer vast wilt houden is het van belang een goede relatie met hem of haar te hebben. Ken jij je klant? Als je een kleine dorpswinkel hebt waarschijnlijk wel, maar wat als

17 april 2015 29 november 2017

Lastige klanten?

Marketing desk

Column Rutger Boelsma

Klachten en klagers: hoe ga je er als ondernemer goed mee om? Tips om ontevreden klanten snel weer tevreden te stellen en slechte publiciteit te voorkomen.

23 april 2014 23 april 2014

Onze hond Flip, klagende klanten en ‘opvoeden’

Marketing desk

Column Bart Groothuis | Hond Flip deel 2

Mijn laatste column over onze piepende hond Flip, die nodig uitgelaten moet worden, en de vergelijking tussen Flip en ‘klagende klanten’ heeft nogal wat reacties opgeroepen. Hartelijk dank d

22 januari 2014 19 april 2018

Wees geen stoorzender

Marketing desk

Marketinggoeroe Seth Godin geeft je advies

Wie wil nou zijn klanten lastigvallen? Niemand, stelt marketinggoeroe Seth Godin. En toch doen ondernemers het. Luister en kijk liever naar je klanten en kom met een goed idee.

23 juli 2012 28 januari 2013

Hoe houd ik mijn klanten tevreden?

Marketing desk

Doe je voordeel met een klanttevredenheidsonderzoek

Kun je de belangrijkste speerpunten van je productimago noemen? Wil je weten hoe je de klant in de toekomst (beter) aan je kunt binden? Een klanttevredenheidsonderzoek brengt de wensen van j

04 oktober 2011 17 oktober 2018

Hoe zorg ik dat mijn mailing opvalt?

Marketing desk

Zeven manieren waarop je kunt opvallen

Wil je een mailing versturen, daag jezelf dan uit deze zo opvallend mogelijk te maken. Valt jouw mailing op tussen de andere mailings, dan vergroot je de kans dat ontvangers je mailing daadw

07 juli 2011 22 januari 2013

Hoe haal je meer uit je klantenbestand?

Marketing desk

Hoe segmenteer je je klanten en mogelijke klanten?

Wil je meer waarde uit je database halen, kies dan voor klantsegmentatie en gerichte, persoonlijke communicatie. Je kunt je klanten en potentiële klanten op meerdere manieren verdelen in gro

06 juli 2011 20 oktober 2017

Stap 6: Initiatieven en resultaten

Marketing desk

Een concreet stappenplan naar meer klanten

Ondernemers voelen aan welke commerciële initiatieven tot successen leiden. Toch is het verstanding een marketingjaarplan te maken. Dit helpt onder andere om structuur aan te brengen.

06 juli 2011 24 januari 2013

Getoond 1 tot en met 10 van 24 totaal, er zijn meerdere pagina's