Afbeelding  Sales.jpg

Haal alles uit je verkoopproces

Stop met Excel als je productief en efficiënt wilt werken
Een bezoeker op je website, iemand die belt over de specificaties van je product, je Facebookpagina liket of jouw e-book download en daarbij een website-formulier invult - leads kunnen overal vandaan komen. Dat maakt de opvolging cruciaal: de lead die belde benader je immers anders de degene die jou nu op Facebook volgt. Heb jij een Excellijst met leads? Dan weet je dat het bijhouden van contactmomenten erg lastig is. Het bepalen van het juiste moment voor een salesgesprek is helemaal onmogelijk. Om alles uit je verkoopproces te halen zijn er gelukkig betere oplossingen!
Privacy bewerkersovereenkomst persoonsgegevens klantgegevens delen.jpg

Regels bij uitbesteden klantgegevens

Bewerkersovereenkomst opstellen: zo doe je dat
Als je een ander bedrijf toegang geeft tot persoonsgegevens moet je dit volgens de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) goed vastleggen. Dit doe je in een bewerkersovereenkomst. Wat staat er in zo'n overeenkomst?
Liefde klant.jpg

Houd jij van je klant?

Goede klantrelatie sleutel tot succes
Als je een klant langer vast wilt houden is het van belang een goede relatie met hem of haar te hebben. Ken jij je klant? Als je een kleine dorpswinkel hebt waarschijnlijk wel, maar wat als je bedrijf (iets) groter is en veel verschillende klanten heeft? Hoe kun je er dan voor zorgen dat iedere klant zich begrepen en persoonlijk geholpen voelt?
rutger-boelsma.jpg

Lastige klanten?

Column Rutger Boelsma
Klachten en klagers: hoe ga je er als ondernemer goed mee om? Tips om ontevreden klanten snel weer tevreden te stellen en slechte publiciteit te voorkomen.
Winkelwagen1.jpg

Klanten

Klanten zijn onmisbaar voor het voortbestaan van je onderneming. Hoe bereik je ze en wie zijn ze eigenlijk? De artikelen helpen je op weg om antwoord te krijgen op deze vragen. 

Bart.jpg

Onze hond Flip, klagende klanten en ‘opvoeden’

Column Bart Groothuis | Hond Flip deel 2
Mijn laatste column over onze piepende hond Flip, die nodig uitgelaten moet worden, en de vergelijking tussen Flip en ‘klagende klanten’ heeft nogal wat reacties opgeroepen. Hartelijk dank daarvoor.
seth godin.jpg

Wees geen stoorzender

Marketinggoeroe Seth Godin geeft je advies
Wie wil nou zijn klanten lastigvallen? Niemand, stelt marketinggoeroe Seth Godin. En toch doen ondernemers het. Luister en kijk liever naar je klanten en kom met een goed idee.
enquete.jpg

Hoe houd ik mijn klanten tevreden?

Doe je voordeel met een klanttevredenheidsonderzoek
Kun je de belangrijkste speerpunten van je productimago noemen? Wil je weten hoe je de klant in de toekomst (beter) aan je kunt binden? Een klanttevredenheidsonderzoek brengt de wensen van je klant in kaart.
enquete2.jpg

Hoe doe ik marktonderzoek?

'Is daar wel een markt voor?'
Je hebt een goed idee voor een nieuw product of een nieuwe dienst. Natuurlijk ben je zelf helemaal overtuigd van het nut en de noodzaak ervan, maar is de markt dat ook? Oftewel, hoe kijken anderen tegen jouw ideeën aan en is er markt voor? Om daarachter te komen, is het belangrijk om marktonderzoek te doen.
mailing.jpg

Hoe zorg ik dat mijn mailing opvalt?

Zeven manieren waarop je kunt opvallen
Wil je een mailing versturen, daag jezelf dan uit deze zo opvallend mogelijk te maken. Valt jouw mailing op tussen de andere mailings, dan vergroot je de kans dat ontvangers je mailing daadwerkelijk openslaan en lezen.
Getoond 1 tot 10 van 25. Er zijn meerdere pagina's.

Actueel in Klanten

 

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Reactorweg 9a
3542 AD Utrecht
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten