shutterstock_126022781.jpg

Social Media… Ja, maar wat zet ik erop?

Column Gert-Jan van de Sanden | De Boodschappenjongens
Zoals ik in eerdere columns al eens verkondigd heb, ben ik een fanatiek social media gebruiker. Als communicatie-boodschappenman moet je wel bijblijven.
shutterstock_120847771 (1).jpg

25000 volgers op Twitter!

Volg ons op social media
Wist je dat we ook op Twitter actief zijn? Inmiddels hebben we de grens van 25000 volgers overschreden. Reden voor een klein feestje!
shutterstock_390973642.jpg

Hoe maak ik een contentkalender?

Zo krijg je focus in je team
Het begin van het jaar is het ideale moment om plannen te maken voor het nieuwe jaar. Wat ga je bijvoorbeeld op het gebied van marketing doen? Een contentkalender kan je houvast geven voor je marketingstrategie voor het hele jaar. Een contentkalender geeft richting aan je content en kan tevens als inspiratiebron voor je medewerkers dienen.
Gert-Jan Van de Sanden.jpg

Effectief reclame maken met kleine budgetten? Het kan!

Column Gert-Jan van de Sanden | Marketing in mkb
Iedereen kent ze wel; die reclame- en marketingstunts, waarbij met weinig inzet giga resultaten worden bereikt. Leuk bedacht, fraai vormgeven en vooral breed ingezet. Oftewel, er is een flinke zak met geld uitgegeven aan alle mogelijke soorten van uitingen in print, press, audio, video en niet te vergeten internet.
Facebook logo.png

Hoe maak ik mijn Facebookpagina succesvol?

6 tips om je concurrentie voor te blijven
Iedereen heeft tegenwoordig wel een Facebookaccount, zo ook jouw doelgroep. Voor jou dus de perfecte manier om je (potentiële) klant te benaderen én binden. Deze 6 tips kun je gebruiken om het meeste uit de Facebookpagina van je bedrijf te halen!

Hoe ga jij om met social media?

"Social media is de sleutel tot het succes"
hoe-jij-met-social-media-24315163420.png
346ed23cc7817d088f27a45ba0c0938a.jpg

Wat is social listening?

Ken je klant en zijn behoefte: monitor social media
Wat is de actuele behoefte van jouw klant? Welke producten en diensten slaan aan en welke niet? Social media kunnen een goede raadgever zijn. Maar hoe houd je bij wat er allemaal gezegd en geliked wordt en wat doe je er vervolgens mee? Een paar tips en tools voor social listening.
John de Waard-1.jpg

Ontslag door bericht op social media

Column John de Waard | Even opletten dus...
Volgens dagblad Metro volgt 10 procent van de ontslagen op een domme tweet of post op Facebook. Blijkbaar hebben werknemers niet helemaal door dat hun baas ook wel eens op social media actief is. Een melding als ‘ik heb me net ziek gemeld en ga nu even lekker shoppen’ is niet helemaal verstandig. Een arbeidsconflict is zo maar geboren. Even opletten dus wat je Tweet, Facebookt of WhatsAppt.
facebook.jpeg

10 jaar Facebook: deelt jouw bedrijf in de feestvreugde?

7 miljoen Nederlanders binnen bereik
Facebook bestaat vandaag tien jaar. In die tien jaar heeft het sociale netwerk zich niet alleen een onmisbare plaats in het leven van met name jongere generaties verworven, maar is het voor bedrijven ook een belangrijk marketinginstrument geworden.
Online-reputatie.jpg

Mobiele website is echt essentieel in 2014

Social media vervangen zoekmachine niet
De tablet wordt in rap tempo populairder. Bijna 40 procent van de Nederlanders heeft al een tablet en gebruikt deze ook om online aankopen te doen. Om in 2014 vindbaar te blijven op het internet, moet je dus echt een mobiele of responsive website hebben. En aan zoekmachineoptimalisatie doen, want klanten vinden jou nog steeds online via Google.
Getoond 1 tot 10 van 35. Er zijn meerdere pagina's.

Actueel in Social media

 

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Reactorweg 9a
3542 AD Utrecht
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten