Mobiel Werken desk

Praktische informatie over het nieuwe werken

De tijd dat jij een medewerker een bureau met PC toewees, is voorbij. Vandaag de dag zijn het laptops, smartphones en tablets die de dienst uitmaken. Thuis werken? Dat is de normaalste zaak van de wereld. Cloud computing en video conferencing horen daar onherroepelijk bij. Lees er alles over in de Mobiel Werken desk

3 tips om onderweg nooit meer business te missen

Tips en tools om onderweg te werken

De tijd waarin we van 9 tot 5 achter een bureau zaten te werken is voorbij. Tegenwoordig reizen we veel en ook dan wil je aan het werk blijven. Het kan immers gebeuren dat je een potentiële klant mis loopt of minder werk kunt verzetten doordat je niet op kantoor bent. Maar met deze tools is dat verleden tijd.

28 november 2017

5 tips om handiger te werken in Office 365

Advertorial

Word, Excel, PowerPoint. Wie kent ze niet? Menig medewerker gebruikt het al jaren. Office 365 zorgt ervoor dat je nu nog productiever bent. We geven je een aantal tips om er zo veel mogelijk uit te halen.

28 november 2017

Altijd en overal (samen)werken

Advertorial

De hele dag op kantoor? Nergens voor nodig. Met Office 365 Premium kunnen medewerkers altijd, overal en op elk apparaat bij hun bestanden, e-mail en vertrouwde Office-programma’s, zoals Word, Excel en PowerPoint. Ook als ze even geen internetverbinding hebben. Collega’s kunnen zelfs op afstand in één document samenwerken. Zo kunnen ze werken waar en hoe ze maar willen.

28 november 2017

Hoe kies je het juiste Office 365 abonnement?

Advertorial

Als ondernemer heb je het meeste aan de zakelijke versie van Office 365. Maar hoe weet je nou welke van de 3 zakelijke varianten het beste bij je past? Dit artikel helpt je om de juiste keuze te maken.

28 november 2017

Wat is het verschil tussen Office 365 Premium en Office 2016?

Advertorial

Wanneer kies je welke software?

28 november 2017

3 mythes over Office 365

Advertorial

Veel bedrijven hebben besloten dat zij willen profiteren van de flexibiliteit en kostenbesparing die werken in de cloud biedt. Maar met zoveel tegenstrijdige informatie op het internet is het niet voor iedereen duidelijk hoe het nou precies zit. Dat geldt ook voor het overstappen naar Office 365. Daarom hebben wij 3 mythes over Office 365 op een rijtje gezet en vertellen we wat de feiten zijn.

28 november 2017

Het verschil tussen Office 365 voor zakelijk- en privégebruik

Advertorial

Office 365 is er voor zakelijk- en privégebruik. Maar wat is nou het verschil? Hier vergelijken we Office 365 Premium met Office 365 Home.

28 november 2017

Zes tips om efficiënter te werken

Specialist Annemiek Tigchelaar aan het woord

Annemiek Tigchelaar is adviseur en trainer. Ze geeft organisaties praktisch en persoonlijk advies over efficiënt werken zonder stress. Ze schreef de boeken ‘Grip op je e-mail’ en ‘Stop de stapels’. We vroegen haar naar tips op het gebied van effectief werken.

10 november 2017

Ondernemer stuurt op output: resultaatgericht werken wint terrein

Cloud computing maakt resultaatgericht werken mogelijk

'Sturen op output'. Wat begon als hippe managementterm is uitgegroeid tot een manier van aansturing voor veel ondernemers. 65 procent van de ondernemers meet resultaten op basis van output, in plaats van op basis van aanwezigheid van personeel. Hoe doe je dat, resultaatgericht werken?

13 juli 2017

Efficiënt werken: benut je bioritme

Vergroot de effectiviteit binnen je bedrijf

Ook al leef je misschien niet om te werken, zonder energie op kantoor zitten is ook niets. Hoe kun je je dagen zo inrichten dat het je werk ten goede komt, zonder de balans met je privéleven te verliezen? En hoe kun je collega’s en werknemers stimuleren hetzelfde te doen?

12 juni 2017

Getoond 51 tot en met 60 van 104 totaal, er zijn meerdere pagina's