Starten met zoekmachine optimalisatie

Doet jouw website wat hij moet doen?
Klanten moeten je zowel offline of online kunnen vinden. SEO, zoekmachine optimalisatie en linkbuilding zijn dan termen die je om de oren vliegen. Iets waar je iets mee zou moeten, maar waar je steeds maar niet aan toe komt. Lees meer over online vindbaarheid, hoe je ermee start en hoe het van je to-do-lijst afkomt.

Als je online goed zichtbaar wil zijn, helpt het als je weet hoeveel mensen de website van jouw bedrijf weten te vinden. Wie komt er op de homepage, wie klikt er door en wie kiest uiteindelijk voor jouw product of dienst? De manier waarop je online zichtbaar bent kun je, als je wilt, blijven aanpassen. De ontwikkelingen op dit gebied gaan heel hard. Je hoeft niet overal aan mee te doen, maar je moet wel meegroeien. Alleen zo kun je bovenaan blijven staan in de Google Ranking.

Zoekmachine optimalisatie

Zoekmachine-optimalisatie is de sleutel. Zoekmachines moeten jouw website goed kunnen lezen om hem bovenaan te zetten in de resultaten.  Dit voor elkaar krijgen kost tijd en je moet continu op de hoogte zijn van de ‘regels’ die zoekmachines hanteren. Je kunt dit natuurlijk zelf bijhouden, maar de kans bestaat dat dit dan op de lijst ‘Als ik tijd heb’ komt. Je kunt er ook voor kiezen om jouw tijd te besteden aan dingen waar je energie van krijgt en die de core-business vormen van jouw organisatie. De optimalisatie van jouw online aanwezigheid kun je uitbesteden aan mensen die daar hun core-business van hebben gemaakt, zoals de specialisten van Traffic Today.

Leer meer over je klant en vind nieuwe

De website van je bedrijf heb je vaak al even. En wellicht is hij ook al een keer geupdate. Maar hoe weet je of je website nog doet waar je hem voor hebt gemaakt: het informeren en binnenhalen van nieuwe klanten. Je kunt de statistieken induiken met Google Analytics of zelf bekijken hoe goed je gevonden wordt in Google. Je kunt er ook voor kiezen om Traffic Today een analyse te laten maken van jouw website. Leer meer over de bezoekers, wie zijn het en wat doen ze op jouw website. Als je dit weet kun je jouw website optimaal inrichten voor je klanten en voor zoekmachines.

Wat doet de buurman?

Soms wil je gewoon even gluren bij de concurrent. Hoe doet die het eigenlijk online? In een concurrentieanalyse kun je zien hoe goed jij online scoort ten opzichte van je concurrenten en collega’s. Als je dit laat doen door online marketing specialisten dan laten zij je zien wat van je concurrenten kunt leren en hoe jij het beter kunt doen.

Er zijn veel mogelijkheden om jouw online zichtbaarheid te vergroten:

  • De technische kant van je website updaten
  • Een zoekwoorden onderzoek
  • SEO-content onder de loep nemen
  • Linkbuilding

Waar begin jij met online zichtbaarheid?

Je kunt helemaal bij het begin beginnen, maar misschien ben je al wat verder in je proces. analyse. Voor elke fase en elk onderdeel kun je terecht bij een van de zoekmachine optimalisatie experts van Traffic Today. Kun jij je dat mooi van je eigen to-do-lijst afstrepen...


Praat met ons mee op

Van Spaendonck Groep B.V
Postadres
Postbus 90154
5000 LG . Tilburg

Bezoekadres:
Reitseplein 1
5037 AA . Tilburg
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten