Automatisering

Automatisering & IT desk

Parker Harris: "Houd je klant gelukkig"

5 tips van de mede-oprichter van Salesforce

Blije klanten horen bij het succes van ieder bedrijf. Maar hoe kun je klanten langer behouden? Hoe kun je ze slim benaderen in een veranderende wereld? Salesforce noemt haar eigen oplossing ‘the customer success platform’. 5 tips van mede-oprichter Parker Harris.

02 augustus 2018

Hoe goed ken jij je klanten?

Werk aan je klantrelaties | Tips van ondernemers

Heb jij een goede band met elke klant? Tijdens de Salesforce World Tour 2015, een event in de Amsterdam RAI, vroegen we ondernemers hoe belangrijk klantrelaties zijn voor hun bedrijf. In deze video geven ze enkele praktische tips aan collega-ondernemers.

02 augustus 2018

Gezond groeien: gebruik je data

Data-driven marketing en sales

Groeien zonder de gezondheid van je bedrijf in gevaar te brengen. Dat is de kunst. Hoe weet je of je op de goede weg bent? De data uit je sales en marketing vertellen je vaak meer dan genoeg. Is jouw bedrijf al data-driven? Tips en tricks.

02 augustus 2018

3 manieren voor een betere workflow

Tijd en geld besparen door slimme koppelingen

Een geïntegreerde CRM maakt ieders werk heel wat makkelijker, dankzij geautomatiseerde processen, handige koppelingen en externe integraties. Zo creëer je een gesmeerde workflow die tijd en geld bespaart. Deze infographic toont je alvast 3 manieren om je workflow te optimaliseren, van marketing tot sales en customer service.

28 juli 2016 02 augustus 2018

Artificial intelligence, NLP, chatbots en CRM

De toekomst van sales en marketing

Heb jij al een salesrobot in dienst? In de (nabije) toekomst misschien wel. In dit artikel lees je meer over de ontwikkelingen en verwachtingen op het gebied van sales en marketing en het effect op jouw onderneming.

02 augustus 2018

5 slimme tips om snel tijd te besparen

Efficiënter werken voor mkb-ondernemers

Het internet staat vol tips voor efficiënter time management, de ene nog vager dan de andere, maar welke boodschap heb je daaraan als je nu al tijd tekort komt zonder al dat leeswerk? Wij helpen je uit de brand met 5 concrete tips!

01 augustus 2018

Verkopen met de GTNUV-regel

Column Ralph Karseboom | Tips voor betere sales

Vandaag breng ik jou de GTNUV-regel onder de aandacht. Wat is de GTNUV-regel? Het is een afkorting voor geld, tijd, nodig, urgentie en vertrouwen. De GTNUV-regel legt de 5 meest gebruikte bezwaren op jouw sales calls of vergaderingen uit. Tevens leer jij deze een positieve wending te geven.

03 juli 2018

Klachten: een kans op meer tevreden klanten

Column Bart Groothuis | Goede klantenservice

Klachtenafhandeling door een klantenservice…. Je zou toch denken dat bedrijven anno 2015 wel weten hoe dat moet, namelijk de klacht vooral zien als een kans om een eerst ontevreden klant om te vormen tot een heel tevreden klant. Nou nee hoor, neem een telecombedrijf als Telfort. Zij bakken er helemaal niets van. Terwijl het toch echt niet zo heel ingewikkeld is.

19 april 2018

Zaai vandaag en oogst morgen

Column Bart Groothuis | Klantvriendelijkheid

In onze krant staat een leuk artikel over een groep van wel 4500 werknemers van een Chinese onderneming die zijn medewerkers trakteert op een weekendje uit, onder andere naar het Nederlandse Kinderdijk. Die Chinezen ‘overspoelen’ zo ongeveer Kinderdijk en kijken hier hun ogen uit en zetten alles op de foto wat ze tegen komen.

19 april 2018

Mkb slecht voorgelicht over privacywet AVG

Blog Frank van Rutten

We zagen 'm als een trein op ons afkomen: de uitkomst van onze massaal ingevulde poll over de nieuwe privacywetgeving (AVG) die vanaf mei in heel Europa 2018 ingaat. Dankjewel als jij als ondernemer ook je geluid hebt laten horen!

09 februari 2018

Getoond 41 tot en met 50 van 247 totaal, er zijn meerdere pagina's