Automatisering

Automatisering & IT desk

Digitale toegangscontrole: de nieuwe kernactiviteit voor het mkb

Column Martijn Maatman | Topicus B.V.

“Bij mijn bedrijf valt toch niets te halen”, hoor ik vaak van mkb-ondernemers. Dat is helaas achterhaald en naïef. Grote kans dat er veel klantgegevens in allerlei systemen staan. De toegang tot die systemen is niet alleen een verantwoordelijkheid van de leverancier, maar net zo goed van mkb-er zelf.

24 oktober 2017 09 februari 2018

Digitaliseren is net als Alpe d'Huzes: opgeven is geen optie

Column John de Waard | Papieren en digitale administratie

Wie vandaag de dag zijn administratie nog volledig op papier heeft staan, heeft een serieus probleem. Hoe kun je nu ál die papieren vergelijken met de actuele status van die informatie, als veel ervan je bereikt via e-mail of je website? Dat is het dilemma van veel (kleinere) organisaties.

19 januari 2018

Zijn jouw medewerkers al iWorkers?

Informatie delend personeel levert geld op

Ondernemers verliezen klanten en inkomsten, tenzij ze hun personeel de mogelijkheid geven om informatie te delen. Let op, ook jouw medewerkers zullen zich de komende jaren als informatiedelers, ook wel iWorkers, ontpoppen.

29 november 2017

Doorrijders bij tankstations tegenwoordig de klos

Match & Catch software checkt het kenteken

Medewerkers achter de kassa van tankstations kunnen tegenwoordig binnen een seconde zien of er een overtreder aan komt rijden, die niet van plan is te betalen. Doorrijders kunnen gepakt worden met Match & Catch software van beveiligingsbedrijf Poseidon.

29 november 2017

Wat is social listening?

Ken je klant en zijn behoefte: monitor social media

Wat is de actuele behoefte van jouw klant? Welke producten en diensten slaan aan en welke niet? Social media kunnen een goede raadgever zijn. Maar hoe houd je bij wat er allemaal gezegd en geliked wordt en wat doe je er vervolgens mee? Een paar tips en tools voor social listening.

29 november 2017

Efficiënt gebruik nieuwe IT grote uitdaging voor bedrijven

Nederland koploper flexibel werken

Driekwart van de Nederlandse bedrijven heeft flexibel werken ingevoerd. Daarmee is Nederland koploper in (West) Europa. De grootste uitdaging voor bedrijven bij flexibel werken is het gebruik van nieuwe IT. Medewerkers worstelen met nieuwe software en mobiele apparaten, zoals smartphones en tablets.

29 november 2017

Ga jij al veilig met data om?

De risico’s van de nieuwe Europese Privacy Verordening op een rij

Als starter ben je wellicht niet direct met Europese regelgeving bezig. Maar let op! De gevolgen kunnen ook voor jou enorm zijn. Zo komt er binnenkort een nieuwe privacy verordening. Als je niet veilig met je data omgaat, kunnen de gevolgen enorm zijn. In dit artikel de risico's op een rij.

29 november 2017

Weet jij wat je klant morgen wil?

Speel in op actuele behoeften

Als je een langdurig goede relatie wil hebben met je klant moet je weten wat ‘hij’ nodig heeft. Niet alleen wat hij vandaag wil hebben, maar ook wat hij morgen wil, volgende maand en zelfs volgend jaar. Dan kun je een klant precies bieden wat hij nodig heeft. Hoe kom je daarachter?

29 november 2017

Wat is Customer Relationship Management?

Orden en beheer je (klant)relaties en hun gedrag

CRM staat voor Customer Relationship Management. CRM duidt op een werkwijze waarbij het optimaliseren en beheren van al je contactmomenten met de klant of relatie centraal staan. Dit kun je grotendeels automatiseren in een CRM-systeem. Met een goed CRM kun je slimmer en efficiënter ondernemen.

29 november 2017

Datamining: wat is het en hoe werkt het?

Ontdek trends in jouw klantgegevens

Verzuip je zowat in alle gegevens die je hebt van je klanten en leads? Dan wordt het tijd om datamining toe te passen op je bestanden. Door verbanden en patronen te zoeken krijg je beter inzicht in je klant. Hoe werkt dat?

29 november 2017

Getoond 51 tot en met 60 van 247 totaal, er zijn meerdere pagina's