Office 365

Organisatie desk

5 tips om handiger te werken in Office 365

Advertorial

Word, Excel, PowerPoint. Wie kent ze niet? Menig medewerker gebruikt het al jaren. Office 365 zorgt ervoor dat je nu nog productiever bent. We geven je een aantal tips om er zo veel mogelijk uit te halen.

28 november 2017
Organisatie desk

Altijd en overal (samen)werken

Advertorial

De hele dag op kantoor? Nergens voor nodig. Met Office 365 Premium kunnen medewerkers altijd, overal en op elk apparaat bij hun bestanden, e-mail en vertrouwde Office-programma’s, zoals Word, Excel en PowerPoint. Ook als ze even geen internetverbinding hebben. Collega’s kunnen zelfs op afstand in één document samenwerken. Zo kunnen ze werken waar en hoe ze maar willen.

28 november 2017
Organisatie desk

Hoe kies je het juiste Office 365 abonnement?

Advertorial

Als ondernemer heb je het meeste aan de zakelijke versie van Office 365. Maar hoe weet je nou welke van de 3 zakelijke varianten het beste bij je past? Dit artikel helpt je om de juiste keuze te maken.

28 november 2017
Organisatie desk

Wat is het verschil tussen Office 365 Premium en Office 2016?

Advertorial

Wanneer kies je welke software?

28 november 2017
Organisatie desk

3 mythes over Office 365

Advertorial

Veel bedrijven hebben besloten dat zij willen profiteren van de flexibiliteit en kostenbesparing die werken in de cloud biedt. Maar met zoveel tegenstrijdige informatie op het internet is het niet voor iedereen duidelijk hoe het nou precies zit. Dat geldt ook voor het overstappen naar Office 365. Daarom hebben wij 3 mythes over Office 365 op een rijtje gezet en vertellen we wat de feiten zijn.

28 november 2017
Organisatie desk

Het verschil tussen Office 365 voor zakelijk- en privégebruik

Advertorial

Office 365 is er voor zakelijk- en privégebruik. Maar wat is nou het verschil? Hier vergelijken we Office 365 Premium met Office 365 Home.

28 november 2017