Hoe ziet retail eruit in 2020?

Shopping Tomorrow

21 mei 2015

Op 20 mei vindt de kick-off plaats van Shopping Tomorrow (voorheen Shopping2020) op Nyenrode Business Universiteit in Breukelen. Deze dag is zowel voor deelnemers van ShoppingTomorrow als andere geïnteresseerden te bezoeken.

ShoppingTomorrow (voorheen Shopping2020) heeft als doel gezamenlijk met B2C verkopende organisaties continu de ontwikkelingen op het gebied van consumentengedrag, technologie en de (internationale) markt te verkennen en tot concrete acties te komen om de eigen concurrentiepositie, die van de branche en die van Nederland te verbeteren. ShoppingTomorrow wordt ondersteund door 20 brancheorganisaties, van de ‘A’ van ANVR tot de ‘V’ van het Verbond van Verzekeraars.

Tijdens het ochtendprogramma zullen o.a. Prof. Kitty Koelemeijer, Steven Bakker, CEO BAS Group (Dixons, Mycom, iCenter) en Noor de Bruijn, Directeur Marketing & Ecommerce MS Mode hun visie geven op de kansen en bedreigingen van de toekomst. Na de lunch komen de (nieuwe) expertgroepen voor het eerst bijeen en maken een start met het onderzoeksprogramma. Niet-deelnemers van ShoppingTomorrow zijn ook van harte welkom op deze dag en kunnen ‘s middags twee workshops volgen. In de namiddag spreekt nog Henri Gentis, COO van Travelbird.

Kijk hier voor het volledige programma en aanmelden.