5x VoIP telefonie voor het mkb

Zakelijk bellen doe je via VoIP
VoIP staat voor Voice over Internet Protocol en is een oplossing voor zakelijk bellen. De telefoonrekening van een mkb-onderneming met zo’n acht werknemers kan flink oplopen en dan hebben we het nog niet eens over de telefooncentrale van bedrijven met iets meer werknemers. Als je ervoor kiest om te bellen via internet verdwijnen al deze problemen als sneeuw voor de zon, maar welke VoIP-aanbieder is nu het meest geschikt voor jou? Wij vergeleken vijf leveranciers voor je.
CRM, facturatie & projectmanagement in één tool
Klik hier
Probeer de gratis demo van Teamleader
Lees verder
Alles over ICT
Klik hier
Je leest het hier
Lees verder

Conniption

De oplossingen van Conniption beperken zich niet tot VoIP telefonie, ook mobiele telefonie of ‘vast op mobiel’ kun je door hen laten regelen. Wat betreft VoIP biedt het bedrijf een telefooncentrale in de cloud. Hiermee kun je doorschakelingen, belplannen, wachtmuziek en voicemail-instellingen beheren. Conniption is niet gebonden aan een bepaalde provider, ze beweren daarom voor iedere ondernemer een oplossing op maat te kunnen bieden. Het opzetten van VoIP telefonie gaat niet over één nacht ijs: er wordt een kennismaking gepland waarin je wensen en behoeften in kaart worden gebracht. Daarna ontvang je een voorstel, eventueel inclusief besparingsberekening. Na goedkeuring van de offerte gaat het bedrijf op zoek naar de juiste oplossing. Vervolgens wordt de oplevering gepland en kun jij via internet bellen.
 

Redworks

De techneuten van Redworks ontwerpen, installeren en beheren je VoIP telefooncentrale. Je telefoons worden gekoppeld aan de hosted telefooncentrale. Dit geeft jou als bedrijf een onbeperkt aantal gelijktijdige gesprekslijnen, een IVR keuzemenu, belgroepen en wisselgesprekken. Wanneer je kiest voor het alles-in-één-pakket, betaal je per werkplek om onbeperkt te kunnen bellen. Je kunt ook per telefoonaansluiting betalen, daar bovenop komen dan nog de belminuten. De telefooncentrale bevindt zich in de cloud en is beschikbaar vanaf vijf werkplekken. Je kunt tegen betaling ook extra nummers toevoegen, onderling bellen kost helemaal niets en via de selfcare breid je zelf je pakket uit.
 

Teamleader

Teamleader is begonnen met het ontwikkelen van een CRM-systeem. Dit product is uitgebreid met modules als facturatie, projectmanagement en support ticketing. Het CRM van Teamleader kun je integreren met VoIP telefonie. Dat heeft als voordeel dat je inkomende oproepen kunt koppelen aan het CRM-systeem en gespreksnotities op één centrale, online plek kan bewaren. Handig voor je klantenservicemedewerkers! Dat zullen je klanten zeer waarderen. Je kunt met Teamleader niet alleen inkomende oproepen ontvangen, je kunt ook contacten uit het systeem bellen met één druk op de knop Dit wordt ook wel ‘click-to-dial’ genoemd. Voor het CRM betaal je een vast bedrag per maand, de VoIP integratie kun je vervolgens onbeperkt gebruiken. De VoIP aansluiting kun je ook gebruiken als voicemail en is handig wanneer je thuis wil werken: omdat je belt vanuit je internetbrowser, heb je geen telefoons meer nodig.
 

Tritel

De VoIP telefooncentrale van Tritel is geschikt voor organisaties met zes tot 500 werkplekken. De functionaliteiten van hosted VoIP zijn (bijna) oneindig: CRM koppeling voor click-to-dial-technologie, koppeling met Outlook, Skype for Business integratie, voicemail, fax-to-email, wachtmuziek, belgroepen en ga zo maar door. Je betaalt bij Tritel per werkplek, zo vervalt de investering in een dure telefooncentrale en kosten voor onderhoud en beveiliging. Opschaling van aantal aansluitingen is in vijf werkdagen geregeld en de virtuele telefooncentrale wordt centraal gehost in een streng beveiligd datacenter. Ook verhuizen levert geen problemen op; de toestellen zijn niet aan een centrale gebonden.
 

Voys

Voys heeft zich gespecialiseerd in het leveren van zakelijke VoIP-telefonie. De dienst is per dag te activeren en op te zeggen en je betaalt abonnementskosten voor de telefoonnummers en het aantal toestellen. Voor eventuele extra’s betaal je apart, bijvoorbeeld het keuzemenu, de wachtrijfunctionaliteit of de mogelijkheid voor een telefonische vergadering (conference call). Je kunt belgroepen instellen en je telefoon doorschakelen naar vast of mobiel. Net als bij Teamleader kan iedere gebruiker zelf zijn bereikbaarheid beheren.

Dossiers

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Reactorweg 9a
3542 AD Utrecht
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten