Automatisering

Organisatie desk

Wat is Customer Relationship Management?

Orden en beheer je (klant)relaties en hun gedrag

CRM staat voor Customer Relationship Management. CRM duidt op een werkwijze waarbij het optimaliseren en beheren van al je contactmomenten met de klant of relatie centraal staan. Dit kun je grotendeels automatiseren in een CRM-systeem. Met een goed CRM kun je slimmer en efficiënter ondernemen.

29 november 2017 27 augustus 2021

In 2 stappen naar een georganiseerde mailbox

Minder e-mails ontvangen en sneller verwerken

‘Ontploft’ jouw inbox ook regelmatig? De doorsnee kenniswerker besteedt 28 procent van zijn tijd aan e-mailverkeer. Een gemiddelde werknemer ontvangt zo'n 91 zakelijke mails per dag en stuurt er zelf 40 uit. Managers en ondernemers ongetwijfeld nog een stuk meer.

21 november 2018 27 augustus 2021

De digitale transformatie in het mkb

Hoe digitaal is jouw bedrijf?

Op iedere (online) bijeenkomst, seminar en evenement praten we over hetzelfde thema: digitale transformatie in bedrijven. Maar zijn we ons wel bewust van de invloed van de transformatie op de staat en toekomst van het mkb als geheel en onze eigen onderneming?

21 november 2018 27 augustus 2021

7 voordelen van CRM

Bedien je klanten sneller en gerichter

Een goede CRM-strategie en een goed CRM-systeem kunnen je bedrijf veel opleveren. De basis is dat CRM tot een betere stroomlijning leidt van al je processen rondom klanten en klantcontact. In dit artikel 7 voordelen en 3 aandachtspunten.

31 maart 2020 27 augustus 2021

Tools om tijd te besparen: heb jij er tijd voor?

Hoe ‘less is more’ je echt vooruit kan helpen

Je kent het wel: ‘handige online oplossingen’ waar je ‘direct’ tijd en geld mee kunt besparen. In hoeverre hebben ze jou vooruit geholpen? Het huidige overaanbod aan technologie, gadgets en tools kan verlammend werken, waardoor juist kostbare tijd verloren gaat.

21 november 2018 27 augustus 2021

Welk CRM systeem moet ik kiezen?

5 CRM-oplossingen voor het mkb

Het zoeken naar welk CRM systeem het beste bij je bedrijf past is een moeilijk en tijdrovend proces. Vijf systemen op een rij.

04 februari 2020 21 oktober 2020

Een bedrijf afstemmen op de AVG in tien stappen

De AVG in jouw bedrijf inbouwen in tien stappen

Voorkom een boete, bescherm de privacy van je klanten. In de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) worden de gegevens van je klanten en werknemers beschermd. Je moet te allen tijde kunnen aantonen dat je de data veilig hebt opgeslagen. Houd jij je niet aan de regels? Dan kun je een flinke boete verwachten: maximaal €20 miljoen of 4% van je wereldwijde omzet.

18 februari 2020 23 september 2020

Wat zijn de regels voor bescherming klantgegevens?

Hoe beveilig je de gegevens van je klanten?

Als eigenaar van een bedrijf beschik je over persoonsgegevens van je klanten. Je moet daarom voldoen aan de regels over verwerking en gebruik van deze gegevens.

17 oktober 2018 23 september 2020

Negen tips voor een gebruiksvriendelijke website

Bied duidelijke, vindbare informatie online aan

Mensen die websites bezoeken, willen maar een ding: snel vinden wat ze zoeken. Daarom negen tips die je bezoekers een teleurstelling besparen.

20 april 2020

Het kiezen van een boekhoudpakket

Keuzegids voor online boekhouden

Wil jij sneller en makkelijker boekhouden, en meer uit je cijfers kunnen halen? Dan wil je vast overstappen op online boekhouden. In dit artikel helpen we je bij de keuze voor een goed online boekhoudpakket, dat past bij jou en bij je organisatie.

03 april 2020

Getoond 1 tot en met 10 van 71 totaal, er zijn meerdere pagina's