Cloud computing

Organisatie desk

9 vragen over de meldplicht datalekken

Bescherming klantgegevens: welke plichten heb je?

De Wet bescherming persoonsgegevens is in mei 2018 vervangen door de Algemene Verordening Gegevenbescherming, de AVG. Dat betekent dat iedere ondernemer in Nederland verantwoordelijk is voor ...lees verder

05 september 2018 23 september 2020
Organisatie desk

7 voordelen van CRM

Bedien je klanten sneller en gerichter

Een goede CRM-strategie en een goed CRM-systeem kunnen je bedrijf veel opleveren. De basis is dat CRM tot een betere stroomlijning leidt van al je processen rondom klanten en klantcontact. I ...lees verder

31 maart 2020

Mobbr: anders werken, anders betalen

Hoe zorg ik voor meer samenwerking?

Voor innovatie is een nieuw type organisatie nodig. Dat blijkt volgens Ernesto Spruyt (38) en Patrick Savalle (48) van Mobbr uit de praktijk. Steeds meer innovatieve ondernemers ontdekken de ...lees verder

03 maart 2020
Organisatie desk

Welk CRM systeem moet ik kiezen?

5 CRM-oplossingen voor het mkb

Het zoeken naar welk CRM systeem het beste bij je bedrijf past is een moeilijk en tijdrovend proces. Er is in Nederland een groot aantal aanbieders dat CRM systemen aanbiedt. Dat maakt de ke ...lees verder

04 februari 2020
Organisatie desk

6 manieren om tijd te winnen met apps in de cloud

Online tools die geld en tijd besparen

De belangrijkste voordelen van de cloud voor het mkb ken je waarschijnlijk wel. De kosten liggen laag, het is toekomstgericht, en je hoeft niets uit te geven aan duur IT-personeel. De bespar ...lees verder

23 december 2019

De functies van een boekhoudpakket

Wat mag je allemaal verwachten van je boekhoudsoftware?

Overweeg jij over te stappen op (een andere aanbieder van) online boekhouden? Boekhoudsoftware wordt steeds uitgebreider en kan je steeds meer werk uit handen nemen. Dit zijn de functionalit ...lees verder

22 februari 2019

Telefooncentrale in de cloud vergroot bereikbaarheid

Column Paul van der Velde | Altijd, overal, iedereen bereiken?

Voor welke werknemer klanten ook bellen, iedereen wordt direct geholpen. Daarvoor hoeft de betreffende werknemer niet bij de vaste telefoon te zitten. Mobiel is hij net zo goed bereikbaar. E ...lees verder

05 september 2018
Automatisering & IT desk

Hoe manage ik mijn contacten en klantgegevens?

Al je contacten op één plek, toegankelijk voor iedereen

Heb jij het nummer van klant X? “Nee, dan moet je bij sales zijn.” Herkenbaar? Hoe handig zou het zijn als je alle contacten van je bedrijf op een vaste plek hebt, toegankelijk voor al je me ...lees verder

02 augustus 2018
Automatisering & IT desk

Microsoft Dynamics versus Salesforce

Vergelijking CRM-systemen

Er zijn wel tussen de 150 en 200 CRM-pakketten op de markt voor ondernemers. Uit onderzoek komen Microsoft Dynamics en Salesforce naar voren als twee leaders. Wat zijn de belangrijkste prakt ...lees verder

02 augustus 2018

Parker Harris: "Houd je klant gelukkig"

5 tips van de mede-oprichter van Salesforce

Blije klanten horen bij het succes van ieder bedrijf. Maar hoe kun je klanten langer behouden? Hoe kun je ze slim benaderen in een veranderende wereld? Salesforce noemt haar eigen oplossing ...lees verder

02 augustus 2018

Getoond 1 tot en met 10 van 53 totaal, er zijn meerdere pagina's