Cloud computing

7 voordelen van CRM

Organisatie desk

Bedien je klanten sneller en gerichter

Een goede CRM-strategie en een goed CRM-systeem kunnen je bedrijf veel opleveren. De basis is dat CRM tot een betere stroomlijning leidt van al je processen rondom klanten en klantcontact. I

31 maart 2020

Mobbr: anders werken, anders betalen

Hoe zorg ik voor meer samenwerking?

Voor innovatie is een nieuw type organisatie nodig. Dat blijkt volgens Ernesto Spruyt (38) en Patrick Savalle (48) van Mobbr uit de praktijk. Steeds meer innovatieve ondernemers ontdekken de

03 maart 2020

Welk CRM systeem moet ik kiezen?

Organisatie desk

5 CRM-oplossingen voor het mkb

Het zoeken naar welk CRM systeem het beste bij je bedrijf past is een moeilijk en tijdrovend proces. Er is in Nederland een groot aantal aanbieders dat CRM systemen aanbiedt. Dat maakt de ke

04 februari 2020

6 manieren om tijd te winnen met apps in de cloud

Organisatie desk

Online tools die geld en tijd besparen

De belangrijkste voordelen van de cloud voor het mkb ken je waarschijnlijk wel. De kosten liggen laag, het is toekomstgericht, en je hoeft niets uit te geven aan duur IT-personeel. De bespar

23 december 2019

De functies van een boekhoudpakket

Wat mag je allemaal verwachten van je boekhoudsoftware?

Overweeg jij over te stappen op (een andere aanbieder van) online boekhouden? Boekhoudsoftware wordt steeds uitgebreider en kan je steeds meer werk uit handen nemen. Dit zijn de functionalit

22 februari 2019

Telefooncentrale in de cloud vergroot bereikbaarheid

Column Paul van der Velde | Altijd, overal, iedereen bereiken?

Voor welke werknemer klanten ook bellen, iedereen wordt direct geholpen. Daarvoor hoeft de betreffende werknemer niet bij de vaste telefoon te zitten. Mobiel is hij net zo goed bereikbaar. E

05 september 2018

9 vragen over de meldplicht datalekken

Bescherming klantgegevens: welke plichten heb je?

De Wet bescherming persoonsgegevens is uitgebreid met de meldplicht datalekken en een boetebevoegdheid voor de toezichthouder (het College bescherming persoonsgegevens). Dat betekent dat ied

05 september 2018

Hoe manage ik mijn contacten en klantgegevens?

Automatisering & IT desk

Al je contacten op één plek, toegankelijk voor iedereen

Heb jij het nummer van klant X? “Nee, dan moet je bij sales zijn.” Herkenbaar? Hoe handig zou het zijn als je alle contacten van je bedrijf op een vaste plek hebt, toegankelijk voor al je me

02 augustus 2018

Microsoft Dynamics versus Salesforce

Automatisering & IT desk

Vergelijking CRM-systemen

Er zijn wel tussen de 150 en 200 CRM-pakketten op de markt voor ondernemers. Uit onderzoek komen Microsoft Dynamics en Salesforce naar voren als twee leaders. Wat zijn de belangrijkste prakt

02 augustus 2018

Parker Harris: "Houd je klant gelukkig"

5 tips van de mede-oprichter van Salesforce

Blije klanten horen bij het succes van ieder bedrijf. Maar hoe kun je klanten langer behouden? Hoe kun je ze slim benaderen in een veranderende wereld? Salesforce noemt haar eigen oplossing

02 augustus 2018

Getoond 1 tot en met 10 van 53 totaal, er zijn meerdere pagina's