3 mythes over Office 365

Advertorial
Veel bedrijven hebben besloten dat zij willen profiteren van de flexibiliteit en kostenbesparing die werken in de cloud biedt. Maar met zoveel tegenstrijdige informatie op het internet is het niet voor iedereen duidelijk hoe het nou precies zit. Dat geldt ook voor het overstappen naar Office 365. Daarom hebben wij 3 mythes over Office 365 op een rijtje gezet en vertellen we wat de feiten zijn.
Zijn jouw documentstromen al gedigitaliseerd?
Klik hier
Download hier het whitepaper digitaliseren
Lees verder
Mythe 1: Office 365 is simpelweg de Office-programma’s in de cloud en ik kan het alleen online gebruiken.
Feit: Office 365 biedt veel meer dan alleen de Office-programma’s en is zowel on- als offline te gebruiken. Zo kan je met Office 365 Premium per gebruiker de vertrouwde Office-programma’s als Word, Excel en PowerPoint op maar liefst 5 computers (pc en Mac), 5 tablets en 5 smartphones installeren. In plaats van op slechts 1 pc of Mac. Bovendien wordt het geleverd als een dienst waardoor je altijd kosteloos de laatste updates en versies krijgt. Daarnaast krijg je 1 Terabyte aan veilige cloudopslag tot je beschikking voor het opslaan en delen van bestanden. Ook kan je gebruikmaken van Exchange Online voor je zakelijke e-mail. Hiermee kan je een eigen e-mailadres instellen (naam@jebedrijf.nl) met een postvak van 50 GB.
 
Mythe 2: E-mail wordt er niet makkelijker op in de cloud
Feit: Wanneer je je zakelijke e-mail naar de cloud verplaatst kan je erop vertrouwen dat de experts die de software gemaakt hebben zorgen voor het ingewikkelde onderhoud. Terwijl je wel de controle houdt over welke functies er gebruikt worden. omdat je geen tijd meer kwijt bent aan het onderhouden van de hardware houd je meer tijd over voor je klanten.
 
Mythe 3: Je moet meteen alles naar de cloud verplaatsen
Feit: Het is helemaal niet nodig om meteen alles naar de cloud te verplaatsen. Veel bedrijven gaan stap voor stap over naar de cloud. Je kunt bijvoorbeeld beginnen door eerst je bestanden naar de cloud te verplaatsen. Omdat je huidige database verouderd is of vol zit. Vervolgens kan je rustig bedenken wat je daarna naar de cloud wilt verplaatsen.
 
Meer weten over Office 365 bij KPN? Ga naar de website.

Dossiers

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Reactorweg 9a
3542 AD Utrecht
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten