3 redenen om de kantoorinrichting van jouw kantoorruimte uit te besteden

Wanneer je een stijlvolle, maar ook functionele kantoorinrichting wil, komt er veel bij kijken. Weet je simpelweg niet waar je moet beginnen met jouw kantoorinrichting? In dit artikel lees je 3 redenen om de inrichting van je kantoorpand uit te besteden.

1 - Binnen no-time een nieuwe kantoorinrichting

Het inrichten van een kantoorruimte neemt veel tijd in beslag. Gespecialiseerde bedrijven hebben veel ervaring en weten vrij snel een inrichting te ontwerpen die aansluit bij jouw organisatie. Als huurder wil je natuurlijk zo kort mogelijk in een verbouwing zitten en zie je het liefst zo snel mogelijk resultaat. Flexibiliteit is voornamelijk voor groeiende organisaties van belang. Door de kantoorinrichting uit te besteden kunnen er snel nieuwe werkplekken worden gecreëerd.
 

2 – Een kantoorinrichting van topkwaliteit

Er zijn veel keuzes te maken en dat kan zorgen voor discussies. Heb je een bepaalde inrichtingsstijl in gedachte? Ga je voor een ergonomische kantoorinrichting? En welke materialen gaan er worden gebruikt? Dit zijn allemaal vragen waar je in het beginstadium van het inrichtingsproces al voor komt te staan. De keuze is sneller gemaakt wanneer je advies krijgt van experts die weten welke inrichtingsfactoren daadwerkelijk werken. Maak daarom een plan met jouw specialisten. Dan doen zij het werk en kan jij binnen mum van tijd genieten van een nieuwe kantoorinrichting.
 

3 – Je houdt meer geld over voor andere dingen

Het gezegde ‘tijd is geld’ gaat ook hier zeker op. De tijd die het inrichten van een kantoorruimte inneemt valt flink in te korten. Door de inrichting uit te besteden aan professionals is de klus sneller geklaard en zal het voor jouw onderneming stukken minder arbeidsintensief zijn. Ook kun je onverwachte kosten elimineren. Door goede afspraken te maken met een externe partij weet jij precies wat je geleverd krijgt en komen er geen onverwachte kosten bovenop het vastgestelde budget voor de kantoorinrichting.
 
Een andere manier waarop geld wordt bespaard qua kantoorinrichting is de duurzaamheid van de meubels in de inrichting. Bedrijven die gespecialiseerd zijn in het inrichten van kantoorruimte hebben kennis over de kwaliteit van materialen en weten te vertellen wat goede leveranciers zijn. Door dit extra beetje kennis gaat jouw kantoormeubilair zo een paar jaar extra mee. Aangezien je deze jaren niet hoeft te vervangen scheelt dit ook weer in de kosten!
 

Laat jij binnenkort jouw kantoor inrichten door SKEPP?

Neem een kijkje op de website van SKEPP. Hier vind je het concept Officeplanner. Met Officeplanner biedt SKEPP een snelle manier om jouw kantoor op een zeer efficiënte manier in te richten. Met dit concept ga jij voor optimale flexibiliteit voor jouw organisatie. Is er een nieuwe collega aangenomen? Geen probleem! SKEPP zorgt ervoor dat er binnen een week een nieuwe werkplek is geïnstalleerd. Gegarandeerd flexibiliteit en topkwaliteit in jouw kantoorinrichting.

Dossiers

Logo_SKEPP.jpg

SKEPP

Thuis op kantoor - Via ons online platform brengen we vraag en aanbod van kantoorruimte bij elkaar en helpen we elke dag bedrijven in Nederland aan nieuwe bedrijfshuisvesting. Daarnaast regelen we huurcontracten voor verhuurders, slaan we deze huurcontracten digitaal op en verzorgen we ook de facturatie voor hen. SKEPP biedt verhuurders veel meer dan alleen een platform om kantoren onder de aandacht te brengen. Bekijk het nu zelf
méér...

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Reactorweg 9a
3542 AD Utrecht
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten