Guido Thys.jpg

Je onderscheiden van andere aanbieders

Drie domeinen waar we kansen laten liggen
Vraag: waar liggen de grootste kansen voor ondernemers? Antwoord: daar waar de vraag groot is en de frustratie eveneens. Het is een oude wijsheid die ontelbare keren bewezen is. Daarom is het zo vreemd dat ondernemers er zo weinig mee doen.
Stijn van Veelen.jpg

Beginnen met adverteren

Column Stijn van Veelen | Basis van online adverteren
Elke ondernemer weet inmiddels dat een website een must is voor je onderneming, uitzonderingen daargelaten. Maar een website zonder bezoekers, kun je vergelijken met naar stof happende visitekaartjes.
Terry.jpg

Wat ze je niet vertellen als je een bedrijf start

Column Terry van den Bemt | Leer verkopen, dat is cruciaal
Je kent ze vast wel. Al die goede ‘adviezen’ en waarschuwingen aan starters: Dat het volle bak werken wordt. Dat je je vrienden niet gaat zien, lange dagen gaat maken. Dat je 38 keer je business model moet gaan aanpassen, dat je niet de verkeerde compagnon moet uitzoeken, de juiste investeerders nodig hebt, kick-ass developers moet gaan vinden. Maar wat ze je niet vertellen ...
Wout Gortworst1.jpg

Het belang van een A/B test

Column Wout Gortworst | Check welke boodschap scoort
In dit artikel laat ik je zien waarom A/B testen zo belangrijk is. Dit doe ik aan de hand van een casestudie van Phonegigant.nl. Maar eerst wil ik beginnen bij de basis want wat is zo’n A/B test nu eigenlijk?
Myrthe Kuipers.jpg

6 SEO-technieken die niet meer werken

Column Myrthe Kuipers | Google straft oude tactieken
Vijf jaar geleden was het normaal om meerdere pagina’s op te zetten per bepaalde zoekterm of te linken naar interne pagina’s om beter te scoren in Google. Tegenwoordig probeert Google websites te ‘straffen’ die deze tactieken overmatig inzetten. Dit artikel bespreekt technieken die hedendaags niet meer werken.
Gert-Jan Van de Sanden.jpg

Nieuwe media als oude media gebruiken, jawel het gebeurt…

Column Gert-Jan van der Sanden | Etalage dumpen op social media
In onze veranderende communicatiewereld - ik heb de eer om je hier via deze column telkens weer mee lastig te vallen - kom je heel wat tegen. Grote en kleine ondernemingen hebben ontdekt dat traditioneel adverteren alléén niet meer werkt.
Linda Krijns.jpg

5 tips voor aantrekkelijke content op je website

Column Linda Krijns | Meer bezoekers trekken
Met aantrekkelijke content op je website trek je meer bezoekers naar je website en met een beetje geluk creëer je bovendien een bezoekersstroom die vele jaren blijft bestaan. De investering in content verdien je daarmee terug. Maar wat is dan aantrekkelijke content?
Cloud.jpg

Waarom het mkb rijp is voor de overstap naar de cloud

Column Floris van der Berg | Voordelen cloud computing
Cloud computing kan voor een bedrijf ingrijpende veranderingen tot gevolg hebben. Uiteenlopende bedrijven hebben al de transitie gemaakt naar de cloud, van kersverse startups tot historische familiebedrijven. Zij hebben al kunnen profiteren van de voordelen van een eigen cloudomgeving. Toch wordt de integratie met de cloud nog slechts door een kleine 23 procent uit het midden- en kleinbedrijf benut.
Wout Gortworst1.jpg

In 6 stappen je internet marketing strategie uitrollen in Duitsland

Column Wout Gortworst | Hoe bereik je Duitsers online?
Als internet marketeer was het mijn taak om CF Kunststofprofielen te helpen bij het onderzoeken van de Duitse markt. Zij wisten al dat de vijver in Duitsland groter was dan in Nederland, maar hoe benader je Duitsers nu via het internet?
Marcel Meijlink.jpg

Teamleden enthousiast dankzij 'retrospectives' methode

Column Marcel Meijlink | Uitdagend vergaderen
Iedere leider wil het: dat er in zijn team een sfeer ontstaat waarbij de teamleden hun kwaliteiten optimaal kunnen benutten en vol commitment als één team aan een gezamenlijk doel werken. Dit kan echter niemand verplicht worden. Ik kom veel binnen bij bedrijven en door de jaren heen heb ik gezien wat een leider succesvol maakt.
Getoond 1 tot 10 van 79. Er zijn meerdere pagina's.

Actueel in Columns

 

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Reactorweg 9a
3542 AD Utrecht
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten