De tap met ondernemersverhalen gaat weer helemaal open

Radiocafé 23 april 2015

20 oktober 2017

In de nieuwste aflevering van de ondernemerstalkshow MKB RadioCafé zet gastheer Bram Donkers de tap helemaal open, met opzienbarende verhalen uit de weerbarstige praktijk. Met deze week een eerlijke verdeling tussen de dames en de heren. En omdat dames voorgaan, is in het eerste half uur weer exclusief vrijgemaakt voor powervrouwen.

Whitepaper Customer Relationship Management (CRM)

Eerst schuift Lonneke Craemers aan tafel, zij brengt B Corp naar de Benelux. Lonneke legt uit hoe je een B Corp wordt en waarom je dat zou willen. En ze geeft tips om jouw maatschappelijke impact als ondernemer te meten en te vergroten.

Tamara Wouda is terug uit Berlijn en doet tegenwoordig gewoon vanuit hier de marketing van het ontwerpersplatform 99Designs. Met een nieuwe stap: naast je nieuwe logo regelen ze nu ook meteen je website.

Nese Dogan doet mee aan Dare to Have a Dream en durft als eerste zonder haar coaches naar de studio te komen. Nese heeft haar eigen vertaalbureau en bouwt dat uit naar een full-service adviesbureau voor zakendoen met Turkije.

Nog jongere ondernemers in de show: Essam Jansen en Alex Hes van E&A Events zijn allebei pas 25, maar organiseren grootschalige dancefeesten wereldwijd. Deze week doen ze Kingsland.

Maurice van Bokhoven helpt ondernemers in het door hem opgerichte Ambassador House. Daarin geeft hij onder meer trainingen aan ondernemers die willen sleutelen aan hun gunfactor.

Hoe is jouw relatie met je klanten? In dit RadioCafé leer je hoe je van een eenmalig contact een vaste klant maakt. Raoul Wijnberg vertelt over het managen van klantrelaties en heeft zelfs een gratis whitepaper voor de luisteraar.