Marketing

5 tips voor aantrekkelijke content op je website

Column Linda Krijns | Meer bezoekers trekken

Met aantrekkelijke content op je website trek je meer bezoekers naar je website en met een beetje geluk creëer je bovendien een bezoekersstroom die vele jaren blijft bestaan. De investering in content verdien je daarmee terug. Maar wat is dan aantrekkelijke content?

14 juni 2018

Klanten trekken met goede content

Column Linda Krijns | Mix 4 soorten content

Meer klanten trekken naar je website of naar de fysieke locatie(s) van je bedrijf kan met aantrekkelijke content. Vaak is het lastig om te bedenken met welke content je die nieuwe klant kunt overtuigen van je meerwaarde. Het antwoord zit hem in de juiste mix van vier soorten content.

14 juni 2018

Hoe komt mijn bedrijf in de publiciteit?

Drie tips voor een succesvolle voorbereiding

Publiciteit helpt je om onder de aandacht te komen van klanten en andere relaties. Positief nieuws is goed voor het bedrijfsimago. De hamvraag is: hoe komt mijn bedrijf in de publiciteit? In de krant, op radio en TV?

19 april 2018

Hoe verdien jij geld op Koningsdag?

Profiteer als ondernemer van deze feestdag

Op 27 april is het Koningsdag. Deze officiële feestdag wordt traditiegetrouw gevierd met vrijmarkten, muziek, drank en vrolijkheid. De echte ondernemer ziet hier natuurlijk volop handel.

19 april 2018

Word een boeiende expert met content marketing!

Adverteren doe je sociaal, lokaal en mobiel

Je bent het meest aantrekkelijke bedrijf op jouw terrein in je wijk, stad of regio. Laat dat overal zien en horen, niet (alleen) in reclame maar met eigen video en artikelen. Ook jij moet aan content marketing doen in 2013.

19 april 2018

Hoe gebruik ik guerrillamarketing voor mijn startup?

Steek concurrenten de loef af via guerrillamarketing

Guerrillamarketing is een marketingtechniek waarbij je met beperkte middelen, zoveel mogelijk bereikt. Deze vorm van marketing is efficiënt, low budget, verrassend, ludiek, interactief en veroorzaakt een buzz. Oftewel: ideaal voor starters!

19 april 2018

De kracht van een goede slogan voor je bedrijf

"Een deuk van heb ik Joustra": sterk of zwak?

"Een deuk van heb ik Joustra" is door radiozender Veronica tot slechtste slogan van 2013 verkozen. Maar is de slogan wel echt slecht? Waaraan moet een goede bedrijfsslogan voldoen?

19 april 2018

Retailers, durf te veranderen! (om te overleven)

Column | Heb het lef kritisch naar je onderneming te kijken

Het is naar mijn idee niet de crisis die er op dit moment voor zorgt dat er steeds meer winkels uit de winkelstraat verdwijnen. Ervoor zorgt dat consumenten niet meer massaal in de stadscentra of op de meubelboulevard te vinden zijn. Ik spreek veel ondernemers met een winkel die “wachten tot de crisis is overgewaaid”. Dat gaat niet gebeuren. De wereld is veranderd.

19 april 2018

Hoe langer een koe ligt, hoe groter de kans dat ze opstaat

Column Bart Groothuis | En wat dat te maken heeft met klantrelaties

Pas geleden hoorde ik op de radio een leuk bericht. Een onderzoeker had vastgesteld dat ‘hoe langer een koe ligt, hoe groter de kans is dat ze opstaat’. Ik heb verschrikkelijk hard zitten lachen toen ik dat hoorde. Wat je noemt een ‘briljant’ onderzoek, maar het zette me op de één of andere manier aan het denken over relaties met klanten.

19 april 2018

'Ontfocus' jezelf

Column Bart Groothuis | Risico van teveel focus

Ken je het filmpje van de Monkey Business Illusion? Nee, nou volg dan eerst de volgende link.

19 april 2018

Getoond 51 tot en met 60 van 208 totaal, er zijn meerdere pagina's