Marketing

Je kop stoten aan een open deur

Column Bart Groothuis | Creëer een band met je klant

Vorige week gaf ik voor een grote groep projectleiders een korte workshop van twee uur over mijn nieuwste boek ‘Creëer een band met je klant’. In de zaal zit Fred, een ex-collega van me. Hij heeft een grappige loopbaancarrière doorlopen.

19 april 2018

5 social media tips van KLM voor jou

Succesvol worden op social media

Je zou het niet zeggen met hun miljoenen volgers op Twitter en Facebook, maar ook vliegtuigmaatschappij KLM is ooit klein begonnen op social media. Wat heeft dit bedrijf gedaan om zo groot te worden op social en die alom bejubelde strategie te ontwikkelen? Manager Social Media Karlijn Vogel-Meijer deelt op de Webwinkel Vakdagen 5 tips met jou.

19 april 2018

Een goed bedrijfsverhaal

Ondernemers over storytelling

Hoe vertel jij het verhaal over jouw bedrijf? En hoe zorg je ervoor dat deze goed overkomt? Ondernemers vertellen over hun ervaring met storytelling.

19 april 2018

'Opsokkelen'

Column Bart Groothus | Slimme marketing

Tijdens mijn trainingen merk ik dat veel mensen het begrip ‘Opsokkelen’ niet alleen niet kennen, maar ‘het opsokkelen’ ook niet toepassen. Ik zal het even uitleggen.

19 april 2018

Creatieve acties maken klandizie

Win-win-tips dankzij golfuitje Pitch&Putt

Altijd leuk: een middagje pitchen en putten als familie-uitje. Plezier is immers vaak een optelsom van ontspanning, beweging en buiten. Misschien dat je juist vanuit zo’n gezellige setting oog hebt voor de service die je ondergaat. Zeker als het een onderscheidend concept is, biedt een actieve kijk op de dienstverlening ‘ons ondernemers’ de nodige inspiratie. Ach ja noem het maar beroepsdeformatie. Van een beproeft recept leer je toch alleen maar? Of mist Pitch&Putt hier toch onverwacht een paar holes? Tijd voor actie!

19 april 2018

Hoe maak ik mijn Facebookpagina succesvol?

6 tips om je concurrentie voor te blijven

Iedereen heeft tegenwoordig wel een Facebookaccount, zo ook jouw doelgroep. Voor jou dus de perfecte manier om je (potentiële) klant te benaderen én binden. Deze 6 tips kun je gebruiken om het meeste uit de Facebookpagina van je bedrijf te halen!

19 april 2018

Hoe maak ik een logo?

Op zoek naar de perfecte match

Je eigen logo laten ontwerpen: hoe doe je dat? Je wilt iets dat bij je past en er professioneel uitziet, maar je bent zelf waarschijnlijk geen vormgever. Waar moet je ontwerp aan voldoen om je doelgroep aan te spreken? Wij helpen je op weg om jouw logo tot een succes te maken.

19 april 2018

Auditieve illusie

Column Bart Groothuis | Geloof niet alles dat je hoort

Ben jij bekend met een Shepard toon? Je hoort een alsmaar dalende of stijgende toon. Tenminste, zo klinkt het, wat een toon kan natuurlijk niet alsmaar blijven dalen. Je moet dus niet alles geloven wat je oren horen. Wat je namelijk hoort is een akoestische illusie die te vergelijken is met een bekende optische illusie van M.C. Escher, de dalende/stijgende trap.

19 april 2018

Presentatie: a new shopper DNA

Door gedragsdeskundige Ken Hughes

Shopping Today organiseert op 24 september een presentatie over het nieuwe koopgedrag van consumenten. Hoofdspreker is gedragsdeskundige Ken Hughes.

19 april 2018

Betrouwbaarheid is het fundament van een relatie

Column Bart Groothuis | 'Dit is complete onzin'

Wij hebben bij ons thuis op het toilet de Quest scheurkalender hangen. Met veel plezier lees ik iedere dag een wetenschappelijke wetenswaardigheid. Soms over chemie, soms over politiek, soms over geologie. Vaak lees ik iets wat compleet nieuw is voor me. Soms lees ik iets wat ik ooit geweten heb, maar allang vergeten was.

19 april 2018

Getoond 81 tot en met 90 van 208 totaal, er zijn meerdere pagina's