Marketing desk

Praktische informatie over marketing en communicatie

Zonder klanten geen business, maar hoe vind je die klanten? Via verschillende vormen van marketing. Je leest er alles over in de marketingdesk.

Hoe kan ik met Growth Hacking mijn bedrijf snel laten groeien?

Wat is het en werkt het voor mijn bedrijf?

Growth Hacking staat voor snel groeien, met een minimale investering: een ideale marketingtactiek voor start-ups met beperkt budget en eigenlijk voor ieder bedrijf dat gaat voor optimale groei en maximale ROI. Zo kun je jouw bedrijf snel kunt laten groeien met Growth Hacking...

05 januari 2020

Laat druk voor je werken - De voordelen van print in je marketingstrategie

Hoe benader jij je klanten? En je medewerkers? Als de nadruk ligt op digitaal contact laat je waarschijnlijk kansen liggen. Want hoewel digitaal simpel, goedkoop en effectief is, kan goed drukwerk je marketingstrategie enorm versterken. Duur? Dat hoeft niet. Bij Drukzo ontwerp je je eigen betaalbare drukwerk. En als je het handig aanpakt kun je zelfs zien wat het oplevert.

23 september 2019

7 tips om meer uit een gesprek te halen

Weg met die telefoon en je ego opzij zetten

Binnen het netwerk MijnMKB kun je zelf posten om jouw kennis te delen. Dat deed ook ondernemer Job ten Bosch. Hij deelt 7 tips om meer uit je gesprekken te halen.

05 maart 2019

Hoe maak ik een contentkalender?

Zo krijg je focus in je team

Het begin van het jaar is het ideale moment om plannen te maken voor het nieuwe jaar. Wat ga je bijvoorbeeld op het gebied van marketing doen? Een contentkalender kan je houvast geven voor je marketingstrategie voor het hele jaar. Een contentkalender geeft richting aan je content en kan tevens als inspiratiebron voor je medewerkers dienen.

03 januari 2019

Hoe profiteer je als ondernemer van Sinterklaas?

Grijp het kinderfeest aan voor een leuke actie

Hij is weer in het land: de goedheiligman. Ook voor jou als ondernemer zijn er genoeg manieren om van deze feestelijke periode te profiteren.

23 november 2018

Welke online kanalen kies ik voor mijn onderneming?

Advertorial

Er gaat bijna niets zo snel als de ontwikkelingen in de online wereld. Niet alleen qua technologie buitelen de nieuwe uitvindingen over elkaar heen, maar ook qua online kanalen krijg je steeds meer keus. Hoe bepaal je welke online kanalen je voor jouw onderneming inzet?

29 oktober 2018

Hoe houd ik mijn klanten tevreden?

Doe je voordeel met een klanttevredenheidsonderzoek

Kun je de belangrijkste speerpunten van je productimago noemen? Wil je weten hoe je de klant in de toekomst (beter) aan je kunt binden? Een klanttevredenheidsonderzoek brengt de wensen van je klant in kaart.

17 oktober 2018

Simon Sinek: Start With Why

Ted.com: How great leaders inspire action

Simon Sinek presenteert een krachtig model voor inspiratie, gebaseerd op de vraag 'why'. Meer weten? Bekijk de Marketingdesk!

17 oktober 2018

Social media: zet het effectief in

10 gouden regels om social media effectief te gebruiken

Als ondernemer kun je met social media bij een grote groep mensen jouw bedrijf onder de aandacht brengen. Maar gooi niet alle informatie op Facebook, Twitter of LinkedIn. Denk goed na voordat je verzendt.

17 oktober 2018

Hoe vind ik mijn eerste klanten?

Waar vind je nieuwe klanten en hoe kom je met ze in contact?

Iedere starter zal zich er het hoofd over breken: hoe kom ik aan voldoende klanten? Acquisitie voeren kan op heel veel manieren. Leer hoe je nieuwe klanten kunt werven door potentiële klanten en opdrachtgevers te benaderen.

17 oktober 2018

Getoond 11 tot en met 20 van 151 totaal, er zijn meerdere pagina's