Hoe kan ik met Growth Hacking mijn bedrijf snel laten groeien?
Wat is het en werkt het voor mijn bedrijf?
Growth Hacking staat voor snel groeien, met een minimale investering: een ideale marketingtactiek voor start-ups met beperkt budget en eigenlijk voor ieder bedrijf dat gaat voor optimale groei en maximale ROI. Zo kun je jouw bedrijf snel kunt laten groeien met Growth Hacking...
Laat druk voor je werken - De voordelen van print in je marketingstrategie
Hoe benader jij je klanten? En je medewerkers? Als de nadruk ligt op digitaal contact laat je waarschijnlijk kansen liggen. Want hoewel digitaal simpel, goedkoop en effectief is, kan goed drukwerk je marketingstrategie enorm versterken. Duur? Dat hoeft niet. Bij Drukzo ontwerp je je eigen betaalbare drukwerk. En als je het handig aanpakt kun je zelfs zien wat het oplevert.
7 tips om meer uit een gesprek te halen
Weg met die telefoon en je ego opzij zetten
Binnen het netwerk MijnMKB kun je zelf posten om jouw kennis te delen. Dat deed ook ondernemer Job ten Bosch. Hij deelt 7 tips om meer uit je gesprekken te halen.
Hoe maak ik een contentkalender?
Zo krijg je focus in je team
Het begin van het jaar is het ideale moment om plannen te maken voor het nieuwe jaar. Wat ga je bijvoorbeeld op het gebied van marketing doen? Een contentkalender kan je houvast geven voor je marketingstrategie voor het hele jaar. Een contentkalender geeft richting aan je content en kan tevens als inspiratiebron voor je medewerkers dienen.
Hoe profiteer je als ondernemer van Sinterklaas?
Grijp het kinderfeest aan voor een leuke actie
Hij is weer in het land: de goedheiligman. Ook voor jou als ondernemer zijn er genoeg manieren om van deze feestelijke periode te profiteren.
Welke online kanalen kies ik voor mijn onderneming?
Advertorial
Er gaat bijna niets zo snel als de ontwikkelingen in de online wereld. Niet alleen qua technologie buitelen de nieuwe uitvindingen over elkaar heen, maar ook qua online kanalen krijg je steeds meer keus. Hoe bepaal je welke online kanalen je voor jouw onderneming inzet?
Hoe houd ik mijn klanten tevreden?
Doe je voordeel met een klanttevredenheidsonderzoek
Kun je de belangrijkste speerpunten van je productimago noemen? Wil je weten hoe je de klant in de toekomst (beter) aan je kunt binden? Een klanttevredenheidsonderzoek brengt de wensen van je klant in kaart.
Simon Sinek: Start With Why
Ted.com: How great leaders inspire action
Simon Sinek presenteert een krachtig model voor inspiratie, gebaseerd op de vraag 'why'. Meer weten? Bekijk de Marketingdesk!
Social media: zet het effectief in
10 gouden regels om social media effectief te gebruiken
Als ondernemer kun je met social media bij een grote groep mensen jouw bedrijf onder de aandacht brengen. Maar gooi niet alle informatie op Facebook, Twitter of LinkedIn. Denk goed na voordat je verzendt.
Hoe vind ik mijn eerste klanten?
Waar vind je nieuwe klanten en hoe kom je met ze in contact?
Iedere starter zal zich er het hoofd over breken: hoe kom ik aan voldoende klanten? Acquisitie voeren kan op heel veel manieren. Leer hoe je nieuwe klanten kunt werven door potentiële klanten en opdrachtgevers te benaderen.