Klanten trekken met goede content
Column Linda Krijns | Mix 4 soorten content
Meer klanten trekken naar je website of naar de fysieke locatie(s) van je bedrijf kan met aantrekkelijke content. Vaak is het lastig om te bedenken met welke content je die nieuwe klant kunt overtuigen van je meerwaarde. Het antwoord zit hem in de juiste mix van vier soorten content.
Hoe komt mijn bedrijf in de publiciteit?
Drie tips voor een succesvolle voorbereiding
Publiciteit helpt je om onder de aandacht te komen van klanten en andere relaties. Positief nieuws is goed voor het bedrijfsimago. De hamvraag is: hoe komt mijn bedrijf in de publiciteit? In de krant, op radio en TV?
Hoe verdien jij geld op Koningsdag?
Profiteer als ondernemer van deze feestdag
Op 27 april is het Koningsdag. Deze officiële feestdag wordt traditiegetrouw gevierd met vrijmarkten, muziek, drank en vrolijkheid. De echte ondernemer ziet hier natuurlijk volop handel.
Word een boeiende expert met content marketing!
Adverteren doe je sociaal, lokaal en mobiel
Je bent het meest aantrekkelijke bedrijf op jouw terrein in je wijk, stad of regio. Laat dat overal zien en horen, niet (alleen) in reclame maar met eigen video en artikelen. Ook jij moet aan content marketing doen in 2013.
E-book eerste hulp bij Social media
Leer netwerken aan de online #stamtafel
4 op de 10 ondernemers passen social media toe voor hun bedrijf. Ze gebruiken deze online platforms om nieuwe klanten te vinden én om met huidige klanten in gesprek te gaan. Zorg je dat ook jíj handig gebruik maakt van de voordelen van social media!
Nederlandse ondernemer bepaalt decor Tour de France
Live hangout met Stefan Aspers van Movico
Het Brabantse bedrijf Movico bepaalt het decor van zowel de start- als de finishlijn van de Tour de France. Zo'n 34 medewerkers zijn tijdens het internationale wielerevenement dagelijks bezig om het 28-delige decor te transporteren en op te bouwen. Commercieel directeur Stefan Aspers vertelt hoe het is: een rol spelen in zo'n groot evenement.
Hoe gebruik ik guerrillamarketing voor mijn startup?
Steek concurrenten de loef af via guerrillamarketing
Guerrillamarketing is een marketingtechniek waarbij je met beperkte middelen, zoveel mogelijk bereikt. Deze vorm van marketing is efficiënt, low budget, verrassend, ludiek, interactief en veroorzaakt een buzz. Oftewel: ideaal voor starters!
Train ál je verkopend personeel
Column Robert Arnoldy | Retailtips voor klanttevredenheid
Een geregisseerde customer journey en een klantonderzoek bieden veel leer- en verbeterpunten om de klanttevredenheid te vergroten. Het kan ook anders: een simpele shopervaring brengt al veel aan het licht.
Ondernemen op De Parade: hoe chaotischer, hoe beter
Ondernemer in beeld | Miriam Kooyman van De Snoep
Als er één plek in Nederland is waar geen crisis heerst, is het het rondreizende theaterfestival De Parade. Ondernemer Miriam Kooyman reist elke zomer mee met haar snoepwagen en snoepmeisjes. "Op De Parade kun je meer doen dan catering alleen. Wij maken er altijd iets spannends van."
De kracht van een goede slogan voor je bedrijf
"Een deuk van heb ik Joustra": sterk of zwak?
"Een deuk van heb ik Joustra" is door radiozender Veronica tot slechtste slogan van 2013 verkozen. Maar is de slogan wel echt slecht? Waaraan moet een goede bedrijfsslogan voldoen?