Laat je vinden via de juiste zoekwoorden
Column | Tips voor een beter resultaat in Google en andere zoekmachines
Wie wil dat nou niet? Een mooi resultaat halen bij zoekmachines als Google. Waarom zou je het toeval niet een handje helpen, door het zoekresultaat gunstig te beïnvloeden? Neem de juiste zoekwoorden op in de broncode van je site en creëer een solide basis voor zoekmachineoptimalisatie (SEO).
Wat is een goed zakelijk e-mailadres?
Zorg dat je betrouwbaar overkomt
De manier waarop jij online met jouw klanten en leveranciers communiceert, bepaalt of je betrouwbaar overkomt. Daarom is het belangrijk een betrouwbaar zakelijk e-mailadres te kiezen.
DDoS attack of afleidingsmanoeuvre?
Column | Must-do's van Wouter Parent om je te wapenen
'ING legt internet- en mobielbankieren plat' waarschuwde Volkskrant.nl. Op webwereld.nl lazen we 'Grote DDoS-aanval legt Rijksoverheid.nl plat', en Elsevier.nl kopte met 'DigiD plat na ontdekking beveiligingslek'. Hoe ben jij als ondernemer beveiligd tegen soortgelijke DDoS-aanvallen? En besef je dat de DDoS vaak een afleidingsmanoeuvre is voor online diefstal?
Neem een wachtwoordmanager
Wachtwoordmanagers: wat zijn het, hoe werkt het?
Hoeveel verschillende wachtwoorden gebruik jij online? Belangrijker: hoe onthoud je al die wachtwoorden? Post-its op je scherm is verleden tijd. Gebruik een wachtwoordmanager. Maar wat is dat en hoe werkt het?
7 manieren om je online advertenties met de feestdagen extra impact te geven
Column Wim van der Kooi | Adverteren rondom de feestdagen
In het algemeen zijn de landingspagina’s waarnaar de advertenties verwijzen cruciaal voor een hoge conversie. Speciaal voor de feestdagen zijn er nog meer zaken waar je op kunt letten.
Responsive design of app?
Wat is de beste keus voor jouw website?
Meer dan 50 procent van het website-bezoek vindt nu al met mobiele apparatuur plaats: tablets, smartphones en laptops. Is je website daarop ingericht? Met andere woorden: is je website ook nog goed zichtbaar op 4-inch en 10-inch beeldschermen?
9 gouden expert-tips voor AdWords
Bespaar op kosten online adverteren
Misschien ben je ooit begonnen met AdWords, maar leverde het je toch minder op dan gedacht. Of ben je erachter gekomen dat er toch wel veel tijd in gaat zitten. Hoe dan ook: je bent van mening dat het beter kan. 9 tips van een expert om te besparen op de kosten van je online campagnes.
Welke begrippen horen bij online adverteren?
Wat is een banner, webanalyse, SEO, SEA en bereik?
Ga je beginnen met online adverteren? Mediabureaus en online sales organisaties zullen je om de oren slaan met een heleboel nieuwe begrippen. Wij hebben de meest voorkomende voor je op een rijtje gezet.
Maak van je site meer dan een verkoopbrochure
Column Linda Krijns | 3 tips voor een goede website
Iedere ondernemer die ik spreek wil eigenlijk hetzelfde: hoger in Google, meer bezoekers op de website en meer verkoop door diezelfde website. Als ik dan hun site bezoek, blijkt de praktijk vaak heel anders. Veel websites zijn namelijk veredelde verkoopbrochures waar het eigen aanbod centraal staat, niet de klant. Daarom 3 tips hoe je die saaie digitale brochure geleidelijk ombuigt naar een echte marketingmotor.
Op welke kanalen kan ik adverteren voor mijn webwinkel?
Wat past het best bij jouw shop?
Past Facebook, LinkedIn, Beslist.nl of Marktplaats het best bij jou? Er zijn veel kanalen waarop je jouw webshop onder de aandacht kunt brengen. Een vergelijking van een aantal populaire kanalen.