Organisatie desk

Wat je moet weten voor optimale bedrijfsprestaties

Van startende ondernemer tot groeier: in de organisatiedesk vind je alles rondom de organisatie van je bedrijf.

5 tips om handiger te werken in Office 365

Advertorial

Word, Excel, PowerPoint. Wie kent ze niet? Menig medewerker gebruikt het al jaren. Office 365 zorgt ervoor dat je nu nog productiever bent. We geven je een aantal tips om er zo veel mogelijk uit te halen.

28 november 2017

Altijd en overal (samen)werken

Advertorial

De hele dag op kantoor? Nergens voor nodig. Met Office 365 Premium kunnen medewerkers altijd, overal en op elk apparaat bij hun bestanden, e-mail en vertrouwde Office-programma’s, zoals Word, Excel en PowerPoint. Ook als ze even geen internetverbinding hebben. Collega’s kunnen zelfs op afstand in één document samenwerken. Zo kunnen ze werken waar en hoe ze maar willen.

28 november 2017

Hoe kies je het juiste Office 365 abonnement?

Advertorial

Als ondernemer heb je het meeste aan de zakelijke versie van Office 365. Maar hoe weet je nou welke van de 3 zakelijke varianten het beste bij je past? Dit artikel helpt je om de juiste keuze te maken.

28 november 2017

Wat is het verschil tussen Office 365 Premium en Office 2016?

Advertorial

Wanneer kies je welke software?

28 november 2017

3 mythes over Office 365

Advertorial

Veel bedrijven hebben besloten dat zij willen profiteren van de flexibiliteit en kostenbesparing die werken in de cloud biedt. Maar met zoveel tegenstrijdige informatie op het internet is het niet voor iedereen duidelijk hoe het nou precies zit. Dat geldt ook voor het overstappen naar Office 365. Daarom hebben wij 3 mythes over Office 365 op een rijtje gezet en vertellen we wat de feiten zijn.

28 november 2017

Het verschil tussen Office 365 voor zakelijk- en privégebruik

Advertorial

Office 365 is er voor zakelijk- en privégebruik. Maar wat is nou het verschil? Hier vergelijken we Office 365 Premium met Office 365 Home.

28 november 2017

Zes tips om efficiënter te werken

Specialist Annemiek Tigchelaar aan het woord

Annemiek Tigchelaar is adviseur en trainer. Ze geeft organisaties praktisch en persoonlijk advies over efficiënt werken zonder stress. Ze schreef de boeken ‘Grip op je e-mail’ en ‘Stop de stapels’. We vroegen haar naar tips op het gebied van effectief werken.

10 november 2017

Persoonlijk aansprakelijk voor schulden van de BV?

Column Arnoud van Dalen | Van Dalen advocatuur

“Richt een BV op, dan blijf je privé buiten schot!”’ Dat advies krijgen veel startende ondernemers. Een verkeerd advies is dat zeker niet. Na oprichting van een Besloten Vennootschap is die vennootschap aansprakelijk voor de schulden. Bij een faillissement zijn dan jouw privé-eigendommen veilig. Maar… dat geldt niet altijd.

03 november 2017

Zelfkritiek een zegen!?

Column Andre Vreugdenhil | Bedrijfsanalyse

Tijdens de wekelijkse training gaf onze rechtsvoor aan dat hij eindelijk meer ballen had gekregen. Er zit vooruitgang in! Ik hoorde een lichte ondertoon van kritiek naar de rest van het team, maar hetwas positief geformuleerd.

03 november 2017

5x Succesvolle projectmanagementtools

Blijf binnen de tijd en budget

Slechts een kwart van alle projecten wordt succesvol afgerond - we hoeven niet expliciet te benoemen dat dit wat ons betreft te weinig is. In de meeste gevallen loopt een project in de soep omdat het team zich niet aan de planning houdt of omdat het beoogde budget te krap blijkt te zijn.

23 oktober 2017

Getoond 101 tot en met 110 van 200 totaal, er zijn meerdere pagina's