Organisatie desk

Wat je moet weten voor optimale bedrijfsprestaties

Van startende ondernemer tot groeier: in de organisatiedesk vind je alles rondom de organisatie van je bedrijf.

Bedrijfsgroei: tips uit de praktijk

Uitzending vanuit de MKBuzz - Eerste hulp bij Groeien

In deze hangout vanuit de MKBuzz bij de RAI tijdens de Week van de Ondernemer in Amsterdam spreken we met groeistrateeg Annegien Blokpoel van adviesbureau PerspeXo en groei-ondernemer Harrie ...lees verder

06 september 2018

Laat je bedrijf groeien: tips uit de praktijk

Uitzending vanuit de MKBuzz - Eerste hulp bij Groeien

Hoe zorg ik ervoor dat mijn bedrijf gaat groeien? In deze uitzending krijg je tips van groeier Martijn Straathof en groeistrateeg Annegien Blokpoel. ...lees verder

06 september 2018

Een jaar lang kijken door de ogen van een ondernemer

Samenwerkingsverband van de Dutch Dream Foundation

Ze bellen elkaar regelmatig op om te vragen hoe het gaat en om te sparren over ondernemerszaken. Fieke Meindertsma is eigenaar van het bedrijf September en wordt gecoacht door directievoorzi ...lees verder

06 september 2018

Recept voor telefonische acquisitie

Voor startende ondernemers

De start van het nieuwe jaar, van een hardloopwedstrijd, van je nieuwe baan, een nieuw gezin of starten met afvallen…Allemaal goede voornemens. En starten met koude (telefonische) acquisitie ...lees verder

02 augustus 2018

Netwerken: goed idee

Column jurist Pauline de Boer

Onderschat niet de kracht van netwerken. Voor jou als ondernemer is het niet alleen een goede manier om je product of dienst onder de aandacht te brengen, maar ook een belangrijk middel om t ...lees verder

02 augustus 2018

De gunfactor in de strijd bij klantenwerving

Column Marianne van de Water | Acquisitie is leuk

Wat is het toch jammer dat ik zo vaak hoor: ‘gadverdamme, koude acquisitie’. En dat terwijl ik er zó enthousiast over ben. Mijn doel is om in heel Nederland alle (startende) ondernemers en ...lees verder

02 augustus 2018

Parker Harris: "Houd je klant gelukkig"

5 tips van de mede-oprichter van Salesforce

Blije klanten horen bij het succes van ieder bedrijf. Maar hoe kun je klanten langer behouden? Hoe kun je ze slim benaderen in een veranderende wereld? Salesforce noemt haar eigen oplossing ...lees verder

02 augustus 2018

Telefonische Communicatie moet zijn als een bikini

Column Marianne van de Water | Quorum Preliminary Sales

Strak, het essentiële omvattend en aandacht trekkend! Zo, is dat even een zonnige binnenkomer! Ik schoot hardop in de lach toen ik deze tekst onder ogen kreeg. Kan ik hierover wel een column ...lees verder

02 augustus 2018

Verover de markt met producten waar je voor staat

Ken de producten op jouw schap

Weet jij eigenlijk wel waar de producten op jouw schap precies vandaan komen? Zeker als je leveranciers in het buitenland zitten, is het lastig om alle details te weten te komen. Toch is het ...lees verder

10 juli 2018

Tevreden medewerkers, tevreden klanten

Het rendement op de investering in je personeel

Je personeel is van onschatbare waarde. Ze zijn een adviseur voor de klant en nemen de rol van gastvrouw of -heer op zich. Het is dan ook van groot belang dat je medewerkers gemotiveerd blij ...lees verder

10 juli 2018

Getoond 61 tot en met 70 van 193 totaal, er zijn meerdere pagina's