Organisatie desk

Wat je moet weten voor optimale bedrijfsprestaties

Van startende ondernemer tot groeier: in de organisatiedesk vind je alles rondom de organisatie van je bedrijf.

Bespaar kosten door duurzame bedrijfsvoering

Ook jij profiteert

Natuurlijk draag je het milieu een warm hart toe, maar toch is het mooi meegenomen dat je zelf ook de vruchten plukt van maatschappelijk verantwoord ondernemen. Met een aantal eenvoudige maa ...lees verder

10 juli 2018

5 tools om productiever te werken

Haal meer uit je onderneming met deze software en tools

In de waan van de dag ga je maar door en door en door. Af en toe is een pas op de plaats niet verkeerd. Een moment waarop je ‘aan de winkel’ in plaats van ‘in de winkel’ werkt, zodat je in d ...lees verder

09 juli 2018

Hoe verras ik mijn klant?

Vlog Nanette van Wezel

Je klant verrassen. Hoe doe je dat, en wat levert het eigenlijk op? In nog geen 2 minuten vertelt ondernemerscoach Nanette van Wezel het in haar tweede vlog in de serie 'Aan Nanettes keukent ...lees verder

19 april 2018

Je kop stoten aan een open deur

Column Bart Groothuis | Creëer een band met je klant

Vorige week gaf ik voor een grote groep projectleiders een korte workshop van twee uur over mijn nieuwste boek ‘Creëer een band met je klant’. In de zaal zit Fred, een ex-collega van me. Hij ...lees verder

19 april 2018

Ik ben er even niet...

Column Marianne van de Water | Smoesjes

Een greep uit de antwoorden die ik de afgelopen jaren hoorde als uitvluchten met betrekking tot koude acquisitie. Wellicht herken je ze? ...lees verder

19 april 2018

Vier vrouwelijke ondernemers over persoonlijke dromen

MKB Radiocafé 28 mei 2015

De enige echte ondernemerstalkshow gaat ook deze week weer door het leven onder de titel MKB RadioCafé. De stamtafel zit weer vol met sprankelende gasten, vol persoonlijke verhalen over hun ...lees verder

19 april 2018

Klachten: een kans op meer tevreden klanten

Column Bart Groothuis | Goede klantenservice

Klachtenafhandeling door een klantenservice…. Je zou toch denken dat bedrijven anno 2015 wel weten hoe dat moet, namelijk de klacht vooral zien als een kans om een eerst ontevreden klant om ...lees verder

19 april 2018

Hoe maak ik mijn Facebookpagina succesvol?

6 tips om je concurrentie voor te blijven

Iedereen heeft tegenwoordig wel een Facebookaccount, zo ook jouw doelgroep. Voor jou dus de perfecte manier om je (potentiële) klant te benaderen én binden. Deze 6 tips kun je gebruiken om h ...lees verder

19 april 2018

Auditieve illusie

Column Bart Groothuis | Geloof niet alles dat je hoort

Ben jij bekend met een Shepard toon? Je hoort een alsmaar dalende of stijgende toon. Tenminste, zo klinkt het, wat een toon kan natuurlijk niet alsmaar blijven dalen. Je moet dus niet alles ...lees verder

19 april 2018

Betrouwbaarheid is het fundament van een relatie

Column Bart Groothuis | 'Dit is complete onzin'

Wij hebben bij ons thuis op het toilet de Quest scheurkalender hangen. Met veel plezier lees ik iedere dag een wetenschappelijke wetenswaardigheid. Soms over chemie, soms over politiek, soms ...lees verder

19 april 2018

Getoond 71 tot en met 80 van 193 totaal, er zijn meerdere pagina's