Organisatie desk

Wat je moet weten voor optimale bedrijfsprestaties

Van startende ondernemer tot groeier: in de organisatiedesk vind je alles rondom de organisatie van je bedrijf.

Ik ben er even niet...

MKB Nieuws

Column Marianne van de Water | Smoesjes

Een greep uit de antwoorden die ik de afgelopen jaren hoorde als uitvluchten met betrekking tot koude acquisitie. Wellicht herken je ze?

19 april 2018

Klachten: een kans op meer tevreden klanten

Organisatie desk

Column Bart Groothuis | Goede klantenservice

Klachtenafhandeling door een klantenservice…. Je zou toch denken dat bedrijven anno 2015 wel weten hoe dat moet, namelijk de klacht vooral zien als een kans om een eerst ontevreden klant om

19 april 2018

Vier vrouwelijke ondernemers over persoonlijke dromen

MKB Nieuws

MKB Radiocafé 28 mei 2015

De enige echte ondernemerstalkshow gaat ook deze week weer door het leven onder de titel MKB RadioCafé. De stamtafel zit weer vol met sprankelende gasten, vol persoonlijke verhalen over hun

19 april 2018

Hoe maak ik mijn Facebookpagina succesvol?

MKB Nieuws

6 tips om je concurrentie voor te blijven

Iedereen heeft tegenwoordig wel een Facebookaccount, zo ook jouw doelgroep. Voor jou dus de perfecte manier om je (potentiële) klant te benaderen én binden. Deze 6 tips kun je gebruiken om h

19 april 2018

Auditieve illusie

MKB Nieuws

Column Bart Groothuis | Geloof niet alles dat je hoort

Ben jij bekend met een Shepard toon? Je hoort een alsmaar dalende of stijgende toon. Tenminste, zo klinkt het, wat een toon kan natuurlijk niet alsmaar blijven dalen. Je moet dus niet alles

19 april 2018

Betrouwbaarheid is het fundament van een relatie

MKB Nieuws

Column Bart Groothuis | 'Dit is complete onzin'

Wij hebben bij ons thuis op het toilet de Quest scheurkalender hangen. Met veel plezier lees ik iedere dag een wetenschappelijke wetenswaardigheid. Soms over chemie, soms over politiek, soms

19 april 2018

De sleutel naar al het succes?

Personeel motiveren

Global Goal nummer 16

Goal nummer 16: Vrede, rechtvaardigheid en sterke instituties. Naar mijn idee één van de sleuteldoelen. Maar schijnbaar ook één van de moeilijkste. Hoe is Global Goal nummer 16 toepasbaar bi

22 maart 2018

Een kleine stap of een enorme sprong?

Personeel motiveren

Global Goal nummer 12

“Wat een heerlijke dag om een marathon te lopen. Niet dat ik ooit hardgelopen heb, maar het ziet er gewoon uit als een perfecte dag hiervoor”, heeft nog nooit iemand gezegd. Dus waarom zou j

22 maart 2018

Waar sta jij voor als ondernemer?

Organisatie desk

En 10 vragen over trots, duurzaamheid, verandering en ACTIE

Stel jezelf eens de vraag wat je als ondernemer eigenlijk voorstelt: “Waar sta jij nu echt voor?” Dat was de uitdaging die Leen Zevenbergen de aanwezige ondernemers bij de ontbijtsessie van

22 maart 2018

TopTrends voor Ondernemers - van trend naar toepassing

Organisatie desk

Het nieuwste boek van Willem Overbosch

In dit boek zet Willem Overbosch, oprichter van MKB Servicedesk, tien bewegingen voor je op een rij die je business de komende jaren bepalen. Daarnaast krijg je praktische handvaten om zelf

26 februari 2018

Getoond 71 tot en met 80 van 192 totaal, er zijn meerdere pagina's