Organisatie desk

Wat je moet weten voor optimale bedrijfsprestaties

Van startende ondernemer tot groeier: in de organisatiedesk vind je alles rondom de organisatie van je bedrijf.

Parker Harris: "Houd je klant gelukkig"

5 tips van de mede-oprichter van Salesforce

Blije klanten horen bij het succes van ieder bedrijf. Maar hoe kun je klanten langer behouden? Hoe kun je ze slim benaderen in een veranderende wereld? Salesforce noemt haar eigen oplossing ‘the customer success platform’. 5 tips van mede-oprichter Parker Harris.

02 augustus 2018

Telefonische Communicatie moet zijn als een bikini

Column Marianne van de Water | Quorum Preliminary Sales

Strak, het essentiële omvattend en aandacht trekkend! Zo, is dat even een zonnige binnenkomer! Ik schoot hardop in de lach toen ik deze tekst onder ogen kreeg. Kan ik hierover wel een column schrijven?

02 augustus 2018

Verover de markt met producten waar je voor staat

Ken de producten op jouw schap

Weet jij eigenlijk wel waar de producten op jouw schap precies vandaan komen? Zeker als je leveranciers in het buitenland zitten, is het lastig om alle details te weten te komen. Toch is het belangrijk om je bezig te houden met hoe je product is gemaakt. Je wilt natuurlijk niet in het nieuws komen met een schandaal over kinderarbeid. Houd dus regelmatig de vinger aan de pols.

10 juli 2018

Tevreden medewerkers, tevreden klanten

Het rendement op de investering in je personeel

Je personeel is van onschatbare waarde. Ze zijn een adviseur voor de klant en nemen de rol van gastvrouw of -heer op zich. Het is dan ook van groot belang dat je medewerkers gemotiveerd blijven. Hoe doe je dat?

10 juli 2018

Bespaar kosten door duurzame bedrijfsvoering

Ook jij profiteert

Natuurlijk draag je het milieu een warm hart toe, maar toch is het mooi meegenomen dat je zelf ook de vruchten plukt van maatschappelijk verantwoord ondernemen. Met een aantal eenvoudige maatregelen kan je efficiënter omgaan met middelen die je nodig hebt om je winkel draaiende te houden. En dat levert een kostenvoordeel op!

10 juli 2018

5 tools om productiever te werken

Haal meer uit je onderneming met deze software en tools

In de waan van de dag ga je maar door en door en door. Af en toe is een pas op de plaats niet verkeerd. Een moment waarop je ‘aan de winkel’ in plaats van ‘in de winkel’ werkt, zodat je in drukke periodes efficiënter kunt zijn en meer uit je bedrijf kan halen. Hoe? Met behulp van de juiste tools lopen de zaken het hele jaar door op rolletjes.

09 juli 2018

Hoe verras ik mijn klant?

Vlog Nanette van Wezel

Je klant verrassen. Hoe doe je dat, en wat levert het eigenlijk op? In nog geen 2 minuten vertelt ondernemerscoach Nanette van Wezel het in haar tweede vlog in de serie 'Aan Nanettes keukentafel'.

19 april 2018

Je kop stoten aan een open deur

Column Bart Groothuis | Creëer een band met je klant

Vorige week gaf ik voor een grote groep projectleiders een korte workshop van twee uur over mijn nieuwste boek ‘Creëer een band met je klant’. In de zaal zit Fred, een ex-collega van me. Hij heeft een grappige loopbaancarrière doorlopen.

19 april 2018

Ik ben er even niet...

Column Marianne van de Water | Smoesjes

Een greep uit de antwoorden die ik de afgelopen jaren hoorde als uitvluchten met betrekking tot koude acquisitie. Wellicht herken je ze?

19 april 2018

Klachten: een kans op meer tevreden klanten

Column Bart Groothuis | Goede klantenservice

Klachtenafhandeling door een klantenservice…. Je zou toch denken dat bedrijven anno 2015 wel weten hoe dat moet, namelijk de klacht vooral zien als een kans om een eerst ontevreden klant om te vormen tot een heel tevreden klant. Nou nee hoor, neem een telecombedrijf als Telfort. Zij bakken er helemaal niets van. Terwijl het toch echt niet zo heel ingewikkeld is.

19 april 2018

Getoond 71 tot en met 80 van 198 totaal, er zijn meerdere pagina's