Organisatie desk

Wat je moet weten voor optimale bedrijfsprestaties

Van startende ondernemer tot groeier: in de organisatiedesk vind je alles rondom de organisatie van je bedrijf.

'Ondernemen is Topsport' een boek over een magische combinatie

Interview met groei-ondernemer Marcel Broersma | Peak Value

Marcel Broersma is een van de directeuren van Peak Value en al jaren ondernemer. 'En dat was niet altijd makkelijk. Ik leerde juist het meeste van mijn fouten.' Met zijn bedrijf helpt hij andere ondernemers hun groeiambities waar te maken.

06 september 2018

Het groeiplan: wat is het en wat kun je ermee?

Bedrijfsstrateeg Annegien Blokpoel legt uit

Annegien Blokpoel is bedrijfsstrateeg bij PerspeXo en auteur van het boek 'Maak je bedrijf meer waard'. Zij begeleidt ondernemers die willen groeien. In dit filmpje legt Annegien uit wat een groeiplan is, waarom je het nodig hebt en wat er in moet staan.

06 september 2018

Bedrijfsgroei: tips uit de praktijk

Uitzending vanuit de MKBuzz - Eerste hulp bij Groeien

In deze hangout vanuit de MKBuzz bij de RAI tijdens de Week van de Ondernemer in Amsterdam spreken we met groeistrateeg Annegien Blokpoel van adviesbureau PerspeXo en groei-ondernemer Harrie Munnik, eigenaar van brandadviesbureau Munnik. Onderwerp: bedrijfsgroei.

06 september 2018

Laat je bedrijf groeien: tips uit de praktijk

Uitzending vanuit de MKBuzz - Eerste hulp bij Groeien

Hoe zorg ik ervoor dat mijn bedrijf gaat groeien? In deze uitzending krijg je tips van groeier Martijn Straathof en groeistrateeg Annegien Blokpoel.

06 september 2018

Een jaar lang kijken door de ogen van een ondernemer

Samenwerkingsverband van de Dutch Dream Foundation

Ze bellen elkaar regelmatig op om te vragen hoe het gaat en om te sparren over ondernemerszaken. Fieke Meindertsma is eigenaar van het bedrijf September en wordt gecoacht door directievoorzitter van Zilveren Kruis Achmea Norbert Hoogers.

06 september 2018

Parker Harris: "Houd je klant gelukkig"

5 tips van de mede-oprichter van Salesforce

Blije klanten horen bij het succes van ieder bedrijf. Maar hoe kun je klanten langer behouden? Hoe kun je ze slim benaderen in een veranderende wereld? Salesforce noemt haar eigen oplossing ‘the customer success platform’. 5 tips van mede-oprichter Parker Harris.

02 augustus 2018

Tevreden medewerkers, tevreden klanten

Het rendement op de investering in je personeel

Je personeel is van onschatbare waarde. Ze zijn een adviseur voor de klant en nemen de rol van gastvrouw of -heer op zich. Het is dan ook van groot belang dat je medewerkers gemotiveerd blijven. Hoe doe je dat?

10 juli 2018

Verover de markt met producten waar je voor staat

Ken de producten op jouw schap

Weet jij eigenlijk wel waar de producten op jouw schap precies vandaan komen? Zeker als je leveranciers in het buitenland zitten, is het lastig om alle details te weten te komen. Toch is het belangrijk om je bezig te houden met hoe je product is gemaakt. Je wilt natuurlijk niet in het nieuws komen met een schandaal over kinderarbeid. Houd dus regelmatig de vinger aan de pols.

10 juli 2018

Bespaar kosten door duurzame bedrijfsvoering

Ook jij profiteert

Natuurlijk draag je het milieu een warm hart toe, maar toch is het mooi meegenomen dat je zelf ook de vruchten plukt van maatschappelijk verantwoord ondernemen. Met een aantal eenvoudige maatregelen kan je efficiënter omgaan met middelen die je nodig hebt om je winkel draaiende te houden. En dat levert een kostenvoordeel op!

10 juli 2018

Hoe verras ik mijn klant?

Vlog Nanette van Wezel

Je klant verrassen. Hoe doe je dat, en wat levert het eigenlijk op? In nog geen 2 minuten vertelt ondernemerscoach Nanette van Wezel het in haar tweede vlog in de serie 'Aan Nanettes keukentafel'.

19 april 2018

Getoond 71 tot en met 80 van 200 totaal, er zijn meerdere pagina's