Wat nu als ik als DGA ziek wordt?

Persbericht 01-06-2007

25 januari 2010

Ik ben ondernemer. Wat nu als ik ziek word. Hoe kan ik me daar tegen verzekeren? En waar doe ik dat dan? Grote ondernemingen hebben stafafdelingen om deze vragen op te lossen maar de MKB-ondernemer staat er alleen voor. Voor die ondernemer is er de MKB Servicedesk.

De MKB Servicedesk geeft persoonlijk antwoord op ondernemersvragen. Met de online kennisbank (www.mkbservicedesk.nl) en een uitgebreid netwerk biedt zij de ondernemer praktisch en snel en een op maat gemaakte oplossing. De MKB Servicedesk werkt daarbij samen met regionale kennispartners op diverse vakgebieden.

Vrieling Adviesgroep is één van de kennispartners. Door deze samenwerking heeft de MKB Servicedesk, en dus de MKB ondernemer, betrouwbare informatie over onder andere verzekeringen, pensioenen en hypotheken binnen handbereik. Samen met de MKB Servicedesk zal Vrieling zich inzetten voor een professionele beantwoording van de (financiële) ondernemersvragen in Overijssel.

Dat het concept van de MKB Servicedesk met kennispartners succesvol is, blijkt wel uit de tevredenheid van de ondernemers. Ruim 90 procent zegt tevreden te zijn over het antwoord dat men kreeg. Nog meer mensen zijn tevreden over de snelheid van het beantwoorden, liefst 95 procent. Een praktische, op maat gemaakte oplossing voor ondernemersvragen, dat is waar de MKB Servicedesk voor staat.