Columns

Marketing desk

Organiseren van een klantevent

Column Bart Groothuis | 5 tips om je dag tot een succes te maken

Ik heb me pas geleden weer eens door een bedrijf laten verleiden om naar een ‘relatiedag’ te gaan. Je weet wel, zo’n dag waarbij je als klant ‘verwend’ wordt. Soms ook wel ‘klantendag’ genoemd. Het was, jammer genoeg, een grote teleurstelling.

03 april 2020

Koud, lauw of warm bellen, weet jij het verschil?

Column Marianne van de Water | Telefonische acquisitie

Van koud bellen naar een warm contact. Dat wil iedereen toch graag? Maar hoe zit het nu toch precies met de verschillen?

03 april 2020

De echte reden waarom een bedrijf het goed doet

Succesfactor nummer één | Column Hans Verhoef

Hoe komt het dat ondernemers succes hebben? Er is maar één echte verklaring voor! Hoe ga je om met de zaken waar je niet goed in bent en waar je eigenlijk geen zin in hebt? Strategie, organisatie en financiering komen pas later en zijn ondergeschikt aan dit ene punt!

06 september 2018

Stilstaan is vooruitgang

Spar over je bedrijfsvoering | Column Robert Arnoldy

Je werkt met volle kracht aan je onderneming. De dagelijkse werkzaamheden vragen alle aandacht en je hebt geen tijd om even stil te staan bij deze rijdende trein. Herkenbaar? Mijn ervaring is dat het goed is om eens in de zoveel tijd even aan de noodrem te trekken. In de vaart der volkeren doorgaan met wat je al deed omdat dat nu eenmaal zo gegroeid is, kan nooit een optimale bedrijfsvoering zijn.

06 september 2018

Winkelketens in problemen: leve de kleine zelfstandige!

Column Gert-Jan van de Sanden | Benut de gaten

DA-drogisterijen saneren, V&D failliet (misschien inmiddels doorgestart) en van het schoenenimperium van Macintosh en Scapino sluit de een na de andere winkel. Veel overgebleven winkeliers in de diverse stadscentra slaat de schrik om het hart.

06 september 2018

Geen klanten, geen bedrijf!

Column | Alex Klein

Het is van existentieel belang dat iedereen in de organisatie begrijpt wat de reden is dat klanten juist voor jouw diensten of producten kiezen.

06 september 2018

In 6 stappen je internet marketing strategie uitrollen in Duitsland

Column Wout Gortworst | Hoe bereik je Duitsers online?

Als internet marketeer was het mijn taak om CF Kunststofprofielen te helpen bij het onderzoeken van de Duitse markt. Zij wisten al dat de vijver in Duitsland groter was dan in Nederland, maar hoe benader je Duitsers nu via het internet?

05 september 2018

Een blog op je site: wel of niet doen?

Column Linda Krijns | De voor- en nadelen

Volgens sommigen is bloggen de heilige graal voor bedrijven. Maar is dat ook zo? Natuurlijk biedt het voordelen om te bloggen, maar er zijn wel degelijk ook nadelen. Ik zet de voor- en nadelen hier op een rij, dan kun je een eigen afweging maken.

05 september 2018

Een webshop, of toch maar liever naar een echte winkel?

Column Bart Groothuis | Vergelijking webshop en winkel

Ik liep al een paar weken met het idee rond om piano te gaan spelen. Een echte piano is me te duur en heeft bovendien als groot nadeel dat alle huisgenoten last hebben van mijn gestuntel. Dus liever een elektrische piano of een keyboard. Na het nodige speurwerk op internet was ik er bijna uit. Maar: koop ik hem via een webshop of in een echte muziekwinkel?

05 september 2018

7 manieren om je online advertenties met de feestdagen extra impact te geven

Column Wim van der Kooi | Adverteren rondom de feestdagen

In het algemeen zijn de landingspagina’s waarnaar de advertenties verwijzen cruciaal voor een hoge conversie. Speciaal voor de feestdagen zijn er nog meer zaken waar je op kunt letten.

04 september 2018

Getoond 1 tot en met 10 van 106 totaal, er zijn meerdere pagina's