Columns

Marketing desk

Jouw online marketing plan en de implementatie in de praktijk

Marketing desk

Column Zuleikha Meijen | Zulutions

Het online marketing plan ligt klaar (zie mijn vorige columns). Het moment om ermee aan de slag te gaan en nieuwe klanten te werven is bijna gekomen. In januari en februari 2018 ga je het on

18 januari 2018 19 maart 2018

Soms zit het mee, soms zit het tegen

Marketing desk

Column Bart Groothuis

Een ‘fan’ maken van je klant. Iedereen die in het bedrijfsleven werkt en met echte klanten werkt weet dat klanten voor het bedrijf van levensbelang zijn. En vrijwel iedereen weet ook hoe la

13 december 2017 18 januari 2018

Geen klanten, geen bedrijf!

Marketing desk

Column | Alex Klein

Het is van existentieel belang dat iedereen in de organisatie begrijpt wat de reden is dat klanten juist voor jouw diensten of producten kiezen.

22 juni 2017 06 september 2018

De 5 grootste valkuilen bij koude acquisitie

Marketing desk

Column Marianne van de Water | Beluitstel, wie kent het niet

Als je geen nieuwe klanten wilt zijn dit de zaken waaraan je beslist moet voldoen:1. geen interesse, 2. doe vooral niet wat je beloofd, 3. zet een verveeld gezicht op, dit werkt zodanig door

14 februari 2017 02 augustus 2018

De Blitz met Niks

Marketing desk

Column Marianne van de Water| Van DM ronde naar acquisitie

Mijn mailbox komt altijd vanzelf vol. Hebben jullie dat nu ook? Sommige nieuwsbrieven lees ik meteen, andere zet ik even apart voor een leesmoment. Zo’n schone inbox voelt beter.

26 oktober 2016 02 augustus 2018

De prijs van je product gaat omlaag, of je wilt of niet…

Marketing desk

Column Gert-Jan van de Sanden | Anticipeer nu op veranderingen

Op zondag 9 oktober heb ik in Amsterdam een debat bijgewoond over economie en groeimodellen. Een panel, bestaande uit Barbara Baarsma (Rabobank), Harold Goddijn (TomTom), Michaël van Stralen

14 oktober 2016 27 oktober 2016

Beginnen met adverteren

Marketing desk

Column Stijn van Veelen | Basis van online adverteren

Elke ondernemer weet inmiddels dat een website een must is voor je onderneming, uitzonderingen daargelaten. Maar een website zonder bezoekers, kun je vergelijken met naar stof happende visit

11 oktober 2016 15 februari 2017

Zo kom je tot de ideale opstelling van jouw sales organisatie

Marketing desk

Column Terry van den Bemt | Het farmer- en huntermodel heeft z’n tijd gehad

De afgelopen jaren heb ik – en met mij ongetwijfeld veel commercieel directeuren, managers en ondernemers – meermaals nagedacht over hoe we een commerciële organisatie het beste kunnen inric

28 september 2016 02 augustus 2018

Wat ze je niet vertellen als je een bedrijf start

Marketing desk

Column Terry van den Bemt | Leer verkopen, dat is cruciaal

Je kent ze vast wel. Al die goede ‘adviezen’ en waarschuwingen aan starters: Dat het volle bak werken wordt. Dat je je vrienden niet gaat zien, lange dagen gaat maken. Dat je 38 keer je busi

05 september 2016 18 april 2018

Schone lei na vakantie: zeg je nieuwsbrieven op

Marketing desk

Column Gert-Jan van de Sanden | Mailbox opruimen

Voordat ik op vakantie ga, schoon ik altijd mijn mailbox op. Mails van de categorie ‘die bewaar ik voor later’ blijken dan minder de moeite waard dan verwacht. Heel veel post die ik aanvanke

02 september 2016 22 september 2016

Getoond 1 tot en met 10 van 106 totaal, er zijn meerdere pagina's