Zuleikha

Jouw online marketing plan en de implementatie in de praktijk

Column Zuleikha Meijen | Zulutions
Het online marketing plan ligt klaar (zie mijn vorige columns). Het moment om ermee aan de slag te gaan en nieuwe klanten te werven is bijna gekomen. In januari en februari 2018 ga je het online marketing plan implementeren. Nieuw jaar, nieuwe kansen! Is daarmee zakelijk succes gegarandeerd? Je raad het al, nee dus. Het schrijven was een proces maar daar houdt het niet op.
Bart.jpg

Soms zit het mee, soms zit het tegen

Column Bart Groothuis
Een ‘fan’ maken van je klant. Iedereen die in het bedrijfsleven werkt en met echte klanten werkt weet dat klanten voor het bedrijf van levensbelang zijn. En vrijwel iedereen weet ook hoe lastig het is om echte ‘fans’ te maken.
alexklein_300x300.jpg

Geen klanten, geen bedrijf!

Column | Alex Klein
Het is van existentieel belang dat iedereen in de organisatie begrijpt wat de reden is dat klanten juist voor jouw diensten of producten kiezen.
Marianne.jpg

De 5 grootste valkuilen bij koude acquisitie

Column Marianne van de Water | Beluitstel, wie kent het niet
Als je geen nieuwe klanten wilt zijn dit de zaken waaraan je beslist moet voldoen: 1. geen interesse, 2. doe vooral niet wat je beloofd, 3. zet een verveeld gezicht op, dit werkt zodanig door in je hele lijf, 4 blijf passief, 5 raffel je verhaal snel af, 6 wees vooral onbeleefd. 7 knal de hoorn er tussentijds op. Herken je dit ? Hopelijk niet.
shutterstock_81159127.jpg

De Blitz met Niks

Column Marianne van de Water| Van DM ronde naar acquisitie
Mijn mailbox komt altijd vanzelf vol. Hebben jullie dat nu ook? Sommige nieuwsbrieven lees ik meteen, andere zet ik even apart voor een leesmoment. Zo’n schone inbox voelt beter.
Gert-Jan Van de Sanden.jpg

De prijs van je product gaat omlaag, of je wilt of niet…

Column Gert-Jan van de Sanden | Anticipeer nu op veranderingen
Op zondag 9 oktober heb ik in Amsterdam een debat bijgewoond over economie en groeimodellen. Een panel, bestaande uit Barbara Baarsma (Rabobank), Harold Goddijn (TomTom), Michaël van Stralen (MKB Nederland), Sadet Karabulut (SP) en Frank Kalshoven (Argumentenfabriek), boog zich over de toekomst van Nederland: hoe kunnen we anticiperen op de veranderende economie?
Stijn van Veelen.jpg

Beginnen met adverteren

Column Stijn van Veelen | Basis van online adverteren
Elke ondernemer weet inmiddels dat een website een must is voor je onderneming, uitzonderingen daargelaten. Maar een website zonder bezoekers, kun je vergelijken met naar stof happende visitekaartjes.
Terry.jpg

Zo kom je tot de ideale opstelling van jouw sales organisatie

Column Terry van den Bemt | Het farmer- en huntermodel heeft z’n tijd gehad
De afgelopen jaren heb ik – en met mij ongetwijfeld veel commercieel directeuren, managers en ondernemers – meermaals nagedacht over hoe we een commerciële organisatie het beste kunnen inrichten. Vragen als: hoe haal ik het beste uit mijn salesteam; hoe zorg ik dat iedereen vanuit zijn kracht werkt; hoe bied ik mijn talenten voldoende perspectief; en hoe zorg ik voor genoeg groei om de stap naar de volgende fase te kunnen maken?
Terry.jpg

Wat ze je niet vertellen als je een bedrijf start

Column Terry van den Bemt | Leer verkopen, dat is cruciaal
Je kent ze vast wel. Al die goede ‘adviezen’ en waarschuwingen aan starters: Dat het volle bak werken wordt. Dat je je vrienden niet gaat zien, lange dagen gaat maken. Dat je 38 keer je business model moet gaan aanpassen, dat je niet de verkeerde compagnon moet uitzoeken, de juiste investeerders nodig hebt, kick-ass developers moet gaan vinden. Maar wat ze je niet vertellen ...
Gert-Jan Van de Sanden.jpg

Schone lei na vakantie: zeg je nieuwsbrieven op

Column Gert-Jan van de Sanden | Mailbox opruimen
Voordat ik op vakantie ga, schoon ik altijd mijn mailbox op. Mails van de categorie ‘die bewaar ik voor later’ blijken dan minder de moeite waard dan verwacht. Heel veel post die ik aanvankelijk interessant vond om te bewaren blijkt dit niet, waaronder veel nieuwsbrieven.
Getoond 1 tot 10 van 106. Er zijn meerdere pagina's.

Actueel in Columns

 

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Reactorweg 9a
3542 AD Utrecht
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten