Marketing

Organisatie desk

Hoe bepaal ik mijn doelgroepen?

Doelgroep bepalen onmisbaar voor een succesvolle marketingstrategie

Het bepalen van de doelgroep is noodzakelijk voor een effectieve marketingstrategie. Het is verleidelijk om te denken dat jouw product of dienst voor iedereen geschikt is. Toch is het verstandig om goed in kaart te brengen voor wie jouw diensten of producten bedoeld zijn en wie je nou concreet wilt bereiken met welke boodschap.

25 maart 2020 29 juni 2021

Hoe start ik een webwinkel?

Tips voor het opstarten van je eigen webshop

Wil je graag een webshop starten? Dit is een populaire en laagdrempelige manier om te ondernemen. Deze slimme tips helpen je om goed van start te gaan.

12 oktober 2018 26 mei 2021

Je website promoten, zo doe je dat

Wees zelf actief op het internet

Behalve goed staan in zoekmachines kun je ook op andere manieren mensen naar je site trekken. Hoe hoger de' traffic' (bezoek) des te meer kans dat je er leads (verkopen) uit haalt.

02 april 2020 01 december 2020

Het belscript voor een verkoopgesprek

Hoe structureer je het verkoopgesprek?

Een belscript bevat een paar standaardzinnen in een vaste volgorde die je helpen het gesprek te structureren en tot het gewenste resultaat.

09 oktober 2019

Zakelijke adressen, zo kom je eraan

Tips om aan zakelijke adressen te komen

Een van de mogelijkheden om potentiële en bestaande klanten te bereiken is via direct mail. Hiervoor heb je wel zakelijke of particuliere adressen nodig. Hoe kom je daaraan?

12 september 2019

Hoe behoud ik mijn klanten?

Vaste klanten zorgen voor de meeste omzet

Het lijkt logisch dat als je klanten tevreden zijn, zij ook trouw aan je blijven. Onderzoek laat zien dat dit alleen zo is bij hele tevreden klanten. Met deze tips voor klantenbinding houd jij je klanten!

12 maart 2019

Hoe profiteer je als ondernemer van Sinterklaas?

Grijp het kinderfeest aan voor een leuke actie

Hij is weer in het land: de goedheiligman. Ook voor jou als ondernemer zijn er genoeg manieren om van deze feestelijke periode te profiteren.

23 november 2018

Starten met zoekmachine optimalisatie

Doet jouw website wat hij moet doen?

Klanten moeten je zowel offline of online kunnen vinden. SEO, zoekmachine optimalisatie en linkbuilding zijn dan termen die je om de oren vliegen. Iets waar je iets mee zou moeten, maar waar je steeds maar niet aan toe komt. Lees meer over online vindbaarheid, hoe je ermee start en hoe het van je to-do-lijst afkomt.

02 november 2018

Welke online kanalen kies ik voor mijn onderneming?

Advertorial

Er gaat bijna niets zo snel als de ontwikkelingen in de online wereld. Niet alleen qua technologie buitelen de nieuwe uitvindingen over elkaar heen, maar ook qua online kanalen krijg je steeds meer keus. Hoe bepaal je welke online kanalen je voor jouw onderneming inzet?

29 oktober 2018

Ondernemer Tim van Monkidoo krijgt een steuntje in de rug!

Wat is er zo mooi aan om ondernemers een zetje in de rug te geven? Wout van Wengerden, de Kwetsbare Held, zocht het uit. Namens Oxfam Novib hielp hij ondernemer Tim Bosman van het bedrijf Monkidoo, door met hem langs te gaan bij Tony Chocolonely's. Story held Joost gaf antwoord op de vraag: Hoe vertel ik mijn verhaal?

06 september 2018

Getoond 1 tot en met 10 van 44 totaal, er zijn meerdere pagina's