MKB - dividendbelasting.png

Starten met zoekmachine optimalisatie

Doet jouw website wat hij moet doen?
Klanten moeten je zowel offline of online kunnen vinden. SEO, zoekmachine optimalisatie en linkbuilding zijn dan termen die je om de oren vliegen. Iets waar je iets mee zou moeten, maar waar je steeds maar niet aan toe komt. Lees meer over online vindbaarheid, hoe je ermee start en hoe het van je to-do-lijst afkomt.
Untitled design (48).jpg

Hoe zet ik mijn bedrijf online op de kaart?

Advertorial
Of je nou nog maar net bij de KvK vandaan komt of al jaren ondernemer bent, offline heb je alles geregeld. De papieren zijn in orde, de ruimte geregeld en ook juridisch zit het goed. Gefeliciteerd! Maar nu wil je verder kijken, want je wilt dat mensen jouw bedrijf ook online kunnen vinden. Hier vind je kort hoe je dat kunt doen.
Untitled design (46).jpg

Welke online kanalen kies ik voor mijn onderneming?

Advertorial
Er gaat bijna niets zo snel als de ontwikkelingen in de online wereld. Niet alleen qua technologie buitelen de nieuwe uitvindingen over elkaar heen, maar ook qua online kanalen krijg je steeds meer keus. Hoe bepaal je welke online kanalen je voor jouw onderneming inzet?
Oxfam Novib - Kwetsbare Held - Video Monkidoo - 800x800.png

Ondernemer Tim van Monkidoo krijgt een steuntje in de rug!

Wat is er zo mooi aan om ondernemers een zetje in de rug te geven? Wout van Wengerden, de Kwetsbare Held, zocht het uit. Namens Oxfam Novib hielp hij ondernemer Tim Bosman van het bedrijf Monkidoo, door met hem langs te gaan bij Tony Chocolonely's. Story held Joost gaf antwoord op de vraag: Hoe vertel ik mijn verhaal?
275beb9081b224338012b5eb150c666e.jpg

Waarom moet jij naar SXSW?

Pakkende pitch en goede voorbereiding
Ooit al eens de ambitie gehad om je bedrijf in Amerika te lanceren? Om de volgende redenen kan festival SXSW in Austin (Texas) voor jouw bedrijf de ideale springplank zijn.
Terry.jpg

Zo kom je tot de ideale opstelling van jouw sales organisatie

Column Terry van den Bemt | Het farmer- en huntermodel heeft z’n tijd gehad
De afgelopen jaren heb ik – en met mij ongetwijfeld veel commercieel directeuren, managers en ondernemers – meermaals nagedacht over hoe we een commerciële organisatie het beste kunnen inrichten. Vragen als: hoe haal ik het beste uit mijn salesteam; hoe zorg ik dat iedereen vanuit zijn kracht werkt; hoe bied ik mijn talenten voldoende perspectief; en hoe zorg ik voor genoeg groei om de stap naar de volgende fase te kunnen maken?
Toekomst van CRM_MKB_800x800.jpg

Artificial intelligence, NLP, chatbots en CRM

De toekomst van sales en marketing
Heb jij al een salesrobot in dienst? In de (nabije) toekomst misschien wel. In dit artikel lees je meer over de ontwikkelingen en verwachtingen op het gebied van sales en marketing en het effect op jouw onderneming.
online offline adverteren.jpg

Kun je beter offline of online adverteren voor je webwinkel?

De voor- en nadelen | Column Nils Zuidema
Je zet je webshop online en de klanten stromen vanzelf binnen. Was het maar zo makkelijk. Er zijn talloze webwinkels te vinden op het internet, die helaas allemaal strijden om bezoekers. Door te adverteren kun je jouw webshop vindbaar maken. Maar kun je beter online of offline adverteren?
webshopvierkant.jpg

Op welke kanalen kan ik adverteren voor mijn webwinkel?

Wat past het best bij jouw shop?
Past Facebook, LinkedIn, Beslist.nl of Marktplaats het best bij jou? Er zijn veel kanalen waarop je jouw webshop onder de aandacht kunt brengen. Een vergelijking van een aantal populaire kanalen.
Typemachine content.jpg

Klanten trekken met goede content

Column Linda Krijns | Mix 4 soorten content
Meer klanten trekken naar je website of naar de fysieke locatie(s) van je bedrijf kan met aantrekkelijke content. Vaak is het lastig om te bedenken met welke content je die nieuwe klant kunt overtuigen van je meerwaarde. Het antwoord zit hem in de juiste mix van vier soorten content.
Getoond 1 tot 10 van 46. Er zijn meerdere pagina's.

Actueel in Marketing

 

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Reactorweg 9a
3542 AD Utrecht
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten